Selasa, 20 Jun 2017

.:: Easy On, Mengeraskan... hihihi ::.

sejak² ni aku bingung banyak sangat pesen tudung kat pasaran... macam² la.. perasaan nak try pesen² yang ade tu memang ada cuma sesuai ke tak sesuai je dengan bentuk muka aku yang bulat lat ni... lagi la sekarang ni sana sini shawl - shawl - shawl...

hujung² aku pilih bawal... kangaroo ke crepe ke AJ ke... sebab tudung ni je aku bole bentuk.. tapi kalau kena bawal yang lembik sakit gak ati kalau da tengahari sikit da tak tajam da hujung nya... da melepek kat dahi,, da berkaripap la semua...


puas dok google aku terjumpa blogger yang sajes pakai Easy On ni... kata nya spray je kat lipatan tudung bahagian muka tu pastu iron pastu pakai,,, permukaan tudung yang kita spray akan keras dan tahan sampai petang or malam... ternyata berkesan...


ni salah 1 contoh tudung bawal yang aku letak easy on,,, nampak molek je hujung tudung aku tu... tak de peot² pun... memang keras,,, memang maintain... cuba la try,, mesti tak nyesal...

eh, tetiba terpikir kalau aku spary kat shawl yang aku pakai cara bawal mesti jadi.. aah jadi,, tak lembik da, senang bentuk pulak tu,, waahh,, da bole beli Duck ke Ariani raya nanti.. hihihi



ni time aku pakai shawl, kalau tak spray kompom peot peot tudung aku tu,, peot sikit tu sebab aku malas nak tarik,,, hihihi


raya nanti bole la aku pakai shawl sebab da tak risau.. ye la tudung da bole tajam macam pakai tudung bawal... hihihi


da da ~ ~



Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...