Khamis, 17 November 2016

.:: Fun Run Jabatan Alam Sekitar Johor ::.

jeles tau tengok memember lain yang join larian 5km ke 10km pastu dapat medal,,, dengan rasa jeles itu la aku join Fun Run JAS pada 22 Oktober yang lepas,,, 5km saje... dan baru sekarang aku update dalam blog... hahahaha

pengalaman kali pertama menyertai larian ni memang seronok,, walaupun stamina ke laut tapi aku tetap berusaha menghabiskan larian dengan harapan nak dapat kan medal... abis budak 1 opis aku ajak,, ala fun run larian suka-suka,, dalam masa 1 jam 30 minit kalau dapat abis kan larian dapat la medal,,, bayaran RM30/person tapi kami tak bayo sebab Kelab Sukan Jabatan sponsor... TQ ye semua,,

baju dan nombor... mak ko hijau sangat... hihi


lebih kurang 8 orang je staff Audit yang join... tak pe la mungkin next time ade ramai lagi yang join... seawal jam 630 pagi kami semua da sampai kat Dataran JB.. sebab kat situ la mula kat situ la ending... pelepasan jam 7 pagi tapi sebelum tu ade seisi panas kan badan kejap...

 adda, Pn Zai, saya, kak Izan dan Fiza

 we are ready

tepat jam 7 pagi kami semua di lepas kan,, kami ni memula lari la sesama, lepas 5 minit lari semua da berterabur,, ade depan ade tepi ade belakang,,, aku da jalan da,,, hahaha.... bila da mula kena la abiskan... so gigih la lari sambil tengok orang sok potong kita,,, sedih.... 

lebih kurang 2km lagi nak abis lari hujan turun lebat tak lebat jugak la,, kira basah jugakk,,, tapi lari tetap lari sebab tak de yang berenti tepi... hihihi


nahhhh,,, lebih kurang jam 8 pagi aku sampai garisan penamat.. dalam list staff Audit aku no ke-2 last,,, hahaha... makna nya yang lain terrer.. huhuhu


semua da dapat medal da dapat sijil da dapat makan, jom la amik gambo kenang-kenangan... 



 terjumpa pulak auditi kat sini, eh selpi pulak dia.. hihihi

ini la medal nya,,,
sekarang ade tersangkut kat dinding bersama-sama kunci uma, kunci kete... hihihi

dalam jam 1230 tghri kami balik.. tu pun lambat sebab dok tunggu cabutan bertuah tapi tak bertuah-bertuah,,, kalau tunggu mau petang baru balik,, hihi

da da ~~




Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...