Rabu, 29 Jun 2016

.:: Salam Ramadhan 1437H | Minggu 4 ::.

Fasa terakhir berpuasa,,, alhamdulillah.. tapi tu la sejak² ni cuaca panas terik kan,,, letih lahai rasa... badan rasa lembik sangat.. dengan nak ngemas uma lagi kan... serabut nya kepala... rasa nak nangis je kuat² tapi nak la raya... hihihi

sementara tu meh aku nak share menu berbuka kami berdua... biasa² je dan simple... masih tidak ke bazar ramadhan...

 nasi ayam

 soto ayam

 ayam tua masak rendang

 kobis goreng 

 nasi lemak + ayam goreng

udang sambal + sayur campur + cekodok pisang

 ikan singgang + sayur kobis goreng

spagetti

aisey,, gambo menu sampai 26 ramadhan jek,, lagi 4 ari tak ingat makan ape,, tak pe tak pe,,, selesai ramadhan 2016 ni,, aku pun buang puasa dalam 7 ari.. tapi biasa aku akan ganti lebih 1 ke 2 ari...dan aku da ganti 6 ari setakat ni... gigih kan,,,

inshaAllah jumpa di Ramadhan tahun depan yek,,, menu menarik macam tak de jek,,, hihihi

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin...

da da ~ ~


Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...