Selasa, 14 Jun 2016

.:: Salam Ramadhan 1437H | Minggu 1 ::.

Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan...

alhamdulillah... bulan 6 kita da jumpa ramadhan.. cepat nya masa... rasa tak buat ape² tapi masa da setengah tahun... nampak sangat teknologi da curi banyak masa kita.. betul tak...?

seperti biasa bulan puasa ni kita sekat sikit kebiasaan yang selalu kita buat iaitu makan... kekekeke.. eh bukan makan je.. lepak² petang dengan jiran pun tak de da,,, macam nak lepak jugak tapi memasing sibuk kat dapo... dan motto puasa 2016 adalah 1 hari 1 juadah... kalau rajin buat kuih.. dan kalau lebih jenis lauk nya, itu adalah bonus... macam bonus yang Pak Jib bagi arini tu... hihihi

kari ayam tua...

  nasi goreng ikan kurau + sotong goreng kunyit terhitam

kuih gula melaka

mee soto ayam tua


ayam masak lemak cili api

bendi goreng

popia goreng

ni akibat iklan tv,, tengah² malam pegi beli kfc kari² rangup

MRK standby keje tak balik,,, sempoi je buka - nasi goreng sambal belacan

buka puasa uma mertua... mee rebus...

abis da puasa untuk minggu pertama,,, sekejap kan... meh la perah otak nak masak ape ari mendatang ni ye... dan setakat ni kami tak ke bazar ramadhan lagi... gigih kan... hihihi

eh makan makan jugak ye,, tapi jangan la lupa rebut pahala yang banyak kat bulan ramadhan ni yek...

da da ~ ~


Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...