Khamis, 30 Jun 2016

.:: Dia Sehitam Cookies... hihihi ::.

MRK buat kuih,,,? percaya la.. aku yang tido kat ketiak dia ni pun macam tak caya.... muka ganas tapi suka nak buat kuih raya... hahaha... dari sebelum puasa lagi dia da sibuk cari resepi, sibuk nak beli oven,, iiisshh sibuk laaaa... stress aku... ggggrrr


gembira la ko bila barang semua hakak da ready kan... order jek.... yang paling tak best tu sibuk kita nak masak buka sibuk la dia nak buat cookies dia... pengkacau tau dia ni,, sib baik awak tu syomel,,, syomel kat peyot,, kekekeke

ni cookies pertama nya... hitam macam dia,, hakhakhak

resepi ni ada koko dan coklat cadbury aku dia rembat dalam peti ais...


nama je MRK yang buat,,, tapi bukan A - Z ok,,, MRK cuma B - W je... A aku (cari barang) X Y Z pun aku - bako kuih nya - kemas - basoh peralatan - susun dalam bekas,,,, pak kal la laki, pak kal la sayang,, eeeee pak kallllllllllllll jek... ggrrrr

 ni cookies ke-2 ... 

resepi ni dia letak susu cair
nampak buruk kan,,, tapi rasa sedap

walaupun ade resepi MRK ni suka² dia jek dok tambah bahan² yang dia rasa ok.. puas da aku halang jangan tapi dia cakap jangan takut nak cuba... ade tu dia nak letak pewarna oren... mengamuk la aku,, yang bukan² nooooo...

 ni yang ke-3

resepi ni dia letak nestum + oat

setakat ni da 3 jenis cookies MRK buat... dapat la 3 balang tu pun da susut sebab ari² MRK dok makan - cakap sedap, sedap, sedap... excited dia... hihihi... justeru itu dengan bangganya aku meletakkan nama cookies² ni ' Dia Sehitam Cookies ' sempena MRK yang buat.. hikhikhik... dan sape nak rasa bole la datang raya uma kami ye,,,

sori ye Yang,, nanti raya saya mintak mahap k... muaaahh

da da ~ ~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...