Khamis, 28 April 2016

.:: Sudah Ku Tahu | ProJector Band ::.


Seringkali aku menduga 
seringkali ini terjadi 
segala rahsia sudah ku tahu 
rupanya aku tak dicintai

Untuk apa kau buat ku begini
segala apa yang telah ku lakukan
Airmataku mengalir dipipi 
segala yang ku korbankan tuk dirimu 

Mengapa masih lagi... ku
berdiriku menunggu cintamu
mengapa masih ada... mu
menyakiti di siang malamku
aku terima cintaku dipersiakan

Sayang...!!!
aku kau lupa 
aku kau luka 
tanpa kau sedar

Sayang...!!!
selamat tinggal 
akukan pergi
buat selamanya

Aku pasti kau bahagia tanpaku 
SELAMANYA ...     

 Mengapa masih lagi... ku
berdiriku menunggu cintamu
mengapa masih ada... mu
menyakiti di siang malamku
aku terima cintaku dipersiakan

Sayang...!!!
aku kau lupa 
aku kau luka 
tanpa kau sedar

Sayang...!!!
selamat tinggal 
akukan pergi
buat selamanya

Aku pasti kau bahagia tanpaku 
SELAMANYA ...  

Mengapa masih lagi... ku
berdiriku menunggu cintamu
mengapa masih ada... mu
menyakiti di siang malamku
aku terima cintaku dipersiakan

Sayang...!!! 
aku kau lupa 
aku kau luka 
tanpa kau sedar

Sayang...!!!
selamat tinggal 
akukan pergi
buat selamanya

Aku doa kau bahagia tanpaku 
SELAMANYA ...    
   
**************************************************** 
     

1 ulasan:

Nieyl berkata...

nieyl suka dgr lagu nie...
setiap pagi mesti dengar kat era :)

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...