Ahad, 3 Januari 2016

.:: Wedding Yaya & Shahrul ::.

sekali lagi entry pasal kawin,,, sepupu MRK lagi.. tapi yang ni belah bak dia pulak... Yaya, anak Acu Mila... dengar nya dapat orang Segamat...hihi... majlis kat Taman Bayu Damai, Pengerang,, ala belakang uma mertua jek... wink wink wink

nikah 25hb Dis sanding esoknya 26hb,  sepetang sebelum majlis nikah tu aku MRK mertua datang tolong² kat dapur.. tak de rewang sangat sebab hari beso pakai katering.. ni cuma masak untuk makan lepas nikah,,, 


keje tak la banyak, cuma nak lengkapkan menu jek,, pastu kemas meja depan dan susun makanan... lepas buat keje dapo kami curi² snap pic kat banner pengantin,, takut esok tak dan nak bergambo... 


abis anak² sepupu MRK aku hajak bergambo,, hihi

siap semua kami balik mandi siap-siap datang majlis nikah lepas Isyak... adduuhhh,,, muntut, kaki sakit sebab aku jatuh kat longkang... tapi cover cun la beb... muka confident tak sakit,,, dalam hati nangis kat tepi bucu...hukhuk


ok,, ni pic lepas diorang nikah,,, pun amik siap-siap takut sok tak dan... cantik kan pelamin zaman sekarang kan,, ala-ala retis gitu,, bunga sana sini... aaauuu

last pose sebelum balik... penat da ni

*****************************************

esok nya memang betul kami tak sempat nak gambo bagai,,, pagi tu ke JB hantar kete mertua ke bengkel pastu patah balik ke kampung,,, jam 12 tghri baru sampai terus ke uma Acu.. 

tapi takde buat ape pun sebab semua da katering,, dok lepak² tunggu pengantin je la... hihihi

pengantin da sampai

kami jaga tol la...

pengantin sampai,, MRK bersilat bagai, pastu kami makan, salam keruk kat Acu, pastu balik - uma mertua jek,,, rehatkan badan kejap, nak balik JB pun hari tengah panas perit.... borak² + gossip memasing tertido... jaga-jaga kol 6 ptg, terus siap² gerak balik JB...

abis da citer, untuk Yaya dan suami, Selamat Pengantin Baru, semoga kekal hingga ke akhir hayat... selamat menempuh saat² bahagia berumahtangga,,, sikit lebih kurang tu penting tau... hihihi

da da ~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...