Selasa, 19 Januari 2016

.:: Nasi Arab, Desa Rahmat ::.

1 lagi makanan kegemaran MRK,,, nasi arab... sebulan sekali mesti makan... macam biasa la aku tadah je mulut... ngap ngap ngap.. huhuhu..

kami penah makan kat sini,,, ade la dalam 3x, lokasi yang penah pegi kat Wadi Hana Elarabi, Desa Rahmat, tapi menu ade tambah sikit... tetiba nak makan katanya.. kami order mandy rice, maklobah rice, fattoush salad & umm Ali...harga ade kat menu bawah tu yek...

nasi tu 1 RM21.50x2 = RM43.00
salad RM6.50
 

jom tengok kami makan,, sori tak tengok camera,,, fokus,,, hahaha


berangan la aku nak dok bersila macam orang lain sebab MRK tak nak,, susah nak makan katanya... hihi... beso nooo perut awak tu Yang... kekekeke

 
ni RM12.00

ni umm Ali,, sedap giler,,, sedap sangat,, ee sedap la... desset ni manis... roti ke kek ke ape ntah pastu ade susu cair pastu topping kacang,, bakar - makan suam².. pergghh sedap wey... portion nye pun banyak.. 3 orang pun bole.. terpaksa jugak abiskan kalau tak sayang...

gitu gini gitu gini total makan arini RM65 sahaja... ok la berbaloi sebab sedap sedap dan sedap... bulan depan kami da aim 1 kedai nasi arab yang baru bukak,, kat mana? tunggu entry nya k,,, hihihi

da da ~ ~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...