Ahad, 4 Oktober 2015

.:: Welcome October 2015 ::.

sekejap je da masuk bulan 10, rasa tak de ape lagi pencapaian yang bole dibanggakan... aahhh,,, setiap bulan setiap tahun aku akan cakap macam tu... ke aku yang tak fokus atau masa tu memang cepat berjalan... eerrrmmm

cepat ke lambat ke, aku sama jek,,, opis uma opis uma gossip, ehhhhh... hujung minggu jenjalan ke pegi jemputan ke tak pun dok uma tengok tv - tido... 

antara keje hujung minggu yang aku buat macam semlam ni kami ke hulu ke hilir di kala jerebu sampai sekolah tutup naik motor,,, memang itu je kenderaan yang ade sekarang, so kena la kami hargai nyer... cayang MR1... hihihi

jom aku share aktiviti semalam yang aku da rumuskan menjadi 1... meh meh mehhhhhh

  1. Test drive superbike - orang kalau giler motor bole lupe diri.. nasib aku cepat bertindak sedar kan MRK balik,,, kekekeke
  2. MRK trim jambang, janggut, bulu hidung sekali - aku suka ikut sebab kedai aneeyy tu ade aircond... cejukkk
  3. Kehausan dan kelaparan, pekena cendol jagung, karipap beso dengan mee hoon kat depan Pasar Perling,,, sedap tu mee hoon nya,,, (belum makan perut da gitu, nape Yang,, errmmm)
  4. Tekak da sejuk, badan pun nak jugak,, ke Tesco Bukit Indah belanja barang dapo pulak,,,  berebut nak tolak troli, tu yang sampai rambut gitu tu,,, errrmm bagi la dia menang,,, kang abis jadi Hulk, semua di bukak nya,,, 
  5. Bersenam pulak goyang² kan perut,,, jangan sedih Yang,, awak patut bangga, tak semua orang ade perut gitu,, huhuhu
  6. Dinner kat Secret Recipe Perling Mall,,, release penat sambil borak laki bini,, postmortem kehidupan bulan lepas... apa yang baik simpan yang buruk buang jauh²..
  7. Tengah dok sedap² makan MRK tinggalkan aku,, dia pegi urut 1 badan kt Thai Massage,,, macam hareeeemmm... 1 jam lak tu,, gambo tak leh share sebab cekci,, pakai boxer jek,, aaauuuwww
ok tu jek... sekian terima kasih.

da da ~ ~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...