Rabu, 21 Oktober 2015

.:: Sarapan di Transfer Road, Penang | Part 3 ::.

sambungan Part 2

hari kedua di Penang,,, seawal 7 pagi kami siap sebab arini banyak tempat nak pegi dan hari ni jugak nak balik JB... giler lincah,, hahaha

macam biasa kami naik teksi dari Komtar RM10,,, sebenarnya bole je naik bas untuk ke sini... sebab nampak ade bas berenti area jalan ni... naik bas free pusing 1 Penang pun bole... shuttle CAT nama nya...

mata uolss tengok ape tu,,, hihihi

memang terletak betul² tepi jalan

mengikut blog² yang aku baca, kedai ni popular sebab roti canai makan dengan ayam seketul... pastu ade roti bakar goyang.... ok, kami order dua² terus... kena makan banyak sebab nak jalan banyak,, hihihi

nindiaaaaaaaaa...


ok jom makan,, makan makan...

roti goyang RM3.50

roti canai ayam RM7.50

meh nak komen sarapan ni,,, rasa biasa jek,, roti canai kalau tengok pun nipis dan rasa macam kurang dicanai,, liat tak lembut... rasa ayam pun biasa jek, nak kata sambal bukan nak kata kari pun bukan,,, mungkin ayam dan kuah tak dimasak sekali sebab ayam tu tak de rasa sangat,,, lite lite jek... kari @ sambal ayam korang lagi sedap kot.... uupppsss...


mampus la aku kena carut dengan tuan kedai sebab komplen makanan dia,,, eh eh eh,, aku makan aku bayar ok, kalau sedap aku cakap sedap,, tak sedap ye aku kena bagitau... ye tak...so, suka hati aku la nak tulis haperrrr,,, hahahahaha


bersambung...


Part 1 - Short Trip Ke Penang
Part 2 - Makan @ Padang Kota Lama
Part 4 - Made In Penang 3D Museum
Part 5 - Penang Hill
Part 6 - Rumah P. Ramlee

da da ~ ~

2 ulasan:

SUZANASAKURA berkata...

assalam, nak tanya jalan transfer road tue dekat area mana ekk, dekat takk dengan tempat ferry...

Faiza Erina Rahmat berkata...

waalaikumussalam

suzannasakura, jauh rasanya dari tempat ferry,, transfer road ni area Hotel Penaga..

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...