Ahad, 27 September 2015

.:: Redeem Point Astro ::.

diam tak diam da masuk 6 tahun da aku melanggan Astro,, ala amik Super Pack 1 jek.. dan diam tak diam astro ade bagi point rupenya... ade la dalam 2600 point aku,,, eeehhh banyak kan,, bila ade point mesti bole redeem kan...

mula la menggatal cari barang yang bole diredeem kat Astro Circle, ape pun korang kena log in dulu baru leh redeem... pepandai la log in sampai berjaya k..


nampak point aku...? banyak kan... hahaha,, tu pun aku da redeem 500 point da 2 last week... pastu tengok ade 46 page senarai item sekali dengan berapa banyk point yang diperlukan untuk kita meredeem...


hahaha,, banyak² item, menatang ni yang aku redeem,, sebab pakai point sikit dan nak try sebab 1st time redeem.. bila da suka tu klik la bape banyak yang nak dan isi detail yang diperlukan... 

ok da setel da bab memilih... pastu cek emel k...

agak da beberapa hari tu bole la semak redemption history kat home astro circle

 ok masih in progres,, ntah bila nak sampai nya

pastu gatal tengok point history,,,
oo baru tau sebulan aku dapat 170 point dan ade expired pulak... iisshh

 **********************************************************
 

jeng jeng jenggggg,,, selepas 12 hari bekerja, baru la sampai barang yang aku redeem,,pink lagi.. yeeaahh da bole guna sebagai...? tak tau la sebagai ape,,, eh bole masuk microwave la,, siap² da aku google,,, hahaha.. TQ Astro,,,, yang penting free, anto pakai GDex lg,, kerrrllaasss,,, huhuhu

da da ~ ~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...