Selasa, 29 September 2015

.:: Beli Gobok 2nd ::.

barang² 2nd ni aku memang suka tapi kena tengok gak la baik lagi ke tidak kan... berbaloi ke tak beli nya... so, ade 1 fb JB Good Barang ni.. tengok macam jual barang² 2nd dr Ikea... gatal la aku like page nya,, konon minat ikea la.. konon... lokasi stor nya kat Jalan Kempas Lama... 

seram kan... hihihi

da tau stornya kat mana, sekali lagi aku gatal nak pegi, hahaha.. pegi dengan mak,, tetiba je dia nak cari rak nak letak water filter yang anak kesayangan dia beli kan tu,, eleh Lia... hahaha... cari punye cari jumpa... dapat la RM30,, bole la,, tengok solid kayu...

da lawa da letak Cuckoo, ada ruang letak barang lagi,, 2 tingkat... hihihi

aku pun sebenarnya diam² da beli 2 barang da,,, tu pic atas tu, sebab bole nego harga tu yang 2 tu,,, hihihi... saje beli sebab nak kemas uma,,, biar sedap sikit mata mandang pun yek gak... kos penghantaran RM60,,, mahal gak kan...  

check kat ikea memang ade jenis ni,,, 

sikit punye beso lori,, da jenjiran cakap aku nak pindah,, hahahaha

peti ais kecik da jual so ade la space skit tok gobok ni,, yang biru aku letak kat bilik baju, yang putih tu aku letak kat dapo... da siap kemas kang aku share citer k... kalau ingat la,, hihihi

da da ~ ~

1 ulasan:

Nieyl berkata...

selamat pagi..
nieyl pun ade 2 barang yg aim kat ikea tu..InsyaÁllah..
this week klu ade masa nak pegi beli... :)

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...