Khamis, 6 Ogos 2015

.:: Periuk Noxxa Amway ::.

amboi,,, dengan suka hati je aku dok membeli periuk keluaran Amway ni... da beli baru cakap dengan MRK... tak kasi pun aku nak beli jugak,, huhu

hati dok terpikat sebab kawan 1 opis dok post kat fb cakap bole masak 4 lauk dalam masa 1 jam... oiitt bela saka ape cepat noooo masak... pm dok pm nahhh ko periuk ajaib kata nya...

kotak putih tu free gift nya bekas beras,, da jual sbb da ade

pendek citer aku da beli dan da dapat awal² puasa... gigih la aku meng'google' pasal Noxxa ni.. 1 malam tak tido,, giler semangat..hahaha,, sekali klik beratur entry pasal Noxxa ni,, memang betul bagus periuk ni.. berbaloi la beli...

nanti kalau aku ade masak guna Noxxa ni aku up entry k..

da da ~ ~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...