Rabu, 10 Jun 2015

.:: Suka² Cuti ::.

tetiba je MRK soh aku cuti ari Isnin 1 Jun lepas.. ade ape ntah... mentang² la aku ni senang nak apply cuti so dengan tak berapa faham aku bagitau bos, aku EL...

ooo, rupe nya singapore cuti Wesak day... eh rasa Malaysia macam da cuti Wesak da aritu... kenapa tak sama cuti ea,, aahh lantak la,, malas nak pikir,, so da cuti ni nak pegi mana MRK ooiii...


kawan² dia ajak mandi laut rupa nya kat Batu Layar... ooo,,, kesah nya... tak ramai pun,, 3 orang jekk,, errrmmm jom la layan mereka² itu...

 aku yang suro posing gitu,,, over betul budak itam tu,,

sebelum mandi laut meh makan eskrim dulu

 ade bintik kat laut tu,, tu la diorang,,, betul² mandi

 da abis mandi da tu,,

 aku jaga beg, tak mandi,, malas,, nak tuko baju basah²... eee,, malas

abis da mandi salin baju kami kelaparan,, cari tempat makan merata kat Punggai tapi tak jumpa,,, sambil² tu ronda² tepi laut nek motor,, waahhh,, seronok rasa macam kat kampung,, tenang, angin laut tiup... nyaman jek,,, tapi perut lapo.. hahaha


 motor MRK buat hal,, kena jumper

hujung² kami ke dataran sg rengit... makan kat gerai majlis,,, bole la dari tak de.. memasing da kebulo da,, datang pulak si Azan tu dok join sekali makan dengan kami,, Azan tu memang keje kt kampung...


 dr kiri: azan, amy, epul syafiq, MRK


lepas makan kami singgah uma mertua,, dekat sangat da tu kalau tak singgah memang cari pasal,, hahahaha... singgah mandi dan makan malam sekali,,, aku pun lama tak balik kampung... bole la borak² dengan mertua pasal persiapan puasa dan raya,,, eeehhhh da nak puasa da ke...? cepat nya...

ok, itu je citer cuti tetiba aku...

da da ~ ~





Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...