Selasa, 23 Jun 2015

.:: Ramadhan Tiba | 1436H ::.

Alhamdulillah.... bertemu lagi ramadhan utk tahun 2015/1436H... hari ni da masuk hari ke-6 puasa...

semoga mendapat keberkatan sepanjang bulan yang mulia ni... dengan harapan nak puasa penuh...

dapat ke idok...??? hihihi

opis macam biasa akan bagi 30 minit balik awal... aku WP1 so kol 4 ptg da bole angkat kaki la... sempat la nak masak buka...

pastu tahun ni Biro Agama kelab sukan opis ade buat tadarus Al-Quran,,, juz da di bagi².. aku dan teammate dapat juz 6... dapat la kami baca Quran sesama.. Alhamdulillah

haaa.. pasal buka ni dok pikir ape nak di masak,, untuk sahur tak kisah sebab lauk buka akan membawa ke sahur... MRK tak kisah punyer orang,, asal ade makan sudaaahhh... dan dia sangat suka minum air... air air dan air...

aku ade beli buku masakan 2 tahun lepas,, tapi mana ntah aku letak... ade buku kadang datang jugak idea memasak tu... adeehhh,, mana la aku letak buku tu... **garok kepala**

meh aku share antara menu berbuka kami berdua... simple,, se simple nya kami... hihihi

ayam sambal, buncis goreng, telo goreng

 ayam kunyit, terung sambal

 asam pedas ayam, sayur campur, mee kuah (jiran bagi), bubur lambuk

 berbuka di uma Darwish kat Pasir Gudang,, menu bazar

mee goreng


ok,, selamat berpuasa dan menikmati keindahan Ramadhan Al-Mubarak ye... 

da da ~ ~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...