Selasa, 16 Jun 2015

.:: Periksa Kesihatan Sebelum Puasa ::.

ooopis ade buat pemeriksaan kesihatan la,,, best nya,,, da la da nak puasa ni,, rasa nak jaga sikit badan,, rasa macam da membadak je badan ni,,, perasan macam kurus tapi tengok gambo, amik ko.. aku yang paling gemokkk,,, oh tidak...


Antara pemeriksaan yang ada hari ni BMI, tekanan darah, tibi, pep smear dan breast check,,, pasukan doktor dan misi yang terlibat ni dari Klinik Kesihatan Mahmoodiah,,, sebelum check, doktor cina ni ade bagi sikit taklimat ape itu darah tinggi, kencing manis, bahaya merokok,,, pastu ade Q & A,,, seronok la semua bole tanye soalan yang memusykilkan fikiran... 


abis je taklimat, semua terus beratur nak buat pemeriksaan... aku excited nak tau berapa berat aku sekarang ni... sebab aku takde timbang kat uma... huhuhu

 
 subjek adalah Dato' kt belakang tu,, hihihi

  ukur tinggi berat

 tekanan darah

 cucuk gula

  cucuk tibi,,, aku takut jarum ok,,,,

ini la result aku,,, BMI 26.8, pendek gemok = lebih berat badan
tekanan darah = 118/81
paras gula = 5.8

part yang tak berapa suka part berat tu... nak jadi kan angka 50++ bukan main seksa... ni kes makan nasi arab di waktu malam la ni... kipidap erin kipidap... puasa ni mesti turun,,,mesti !!!

** berat korang bape,,,? share la dengan aku,,, huhuhu

da da ~ ~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...