Jumaat, 5 Jun 2015

.:: Meja Nampak Baru | DIY ::.

semua mesti tau MR DIY kan... sape tak tau sedih la kan... ea layan la klu masuk DIY ni... setiap sudut aku explore.. ade je benda yg kenan kek ati... hahaha

Barang kt uma ni pun banyak gak pakai barang kat DIY... murah pun murah, berbaloi la dgn harga nya... hihi

So harini aku nak share,,, aku baru ubah meja lipat aku... cun ooo... sedap sikit mata mandang... hihihi

MRK cakap cantik... kembang hidung i...

Menatang ni sebenarnya wall paper.. aku sesuka ati jadikan alas meja... kekeke... Senang je pasang.. da ade pelekat.. tampal jek... guna pun sikit je.. harga RM3.50 segulung...

Bagus kan DIY ni.. kelengkapan uma... semua ade... rasa nak bawk balik uma je 1 kedai bole tak...? Huhu


Ok, kalau ade yang lain nti aku share k...

da da ~ ~

1 ulasan:

Nieyl berkata...

Singgah petang...
Okey je..jimat n simple :) cantik :)

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...