Selasa, 23 Jun 2015

.:: Bye² Taufik ::.

Taufik Batisah ke? awak kat mana awak² kat mana? bukan la... hihihi,,, bye² Taufik ni kenapa...? kerani kewangan opis aku,, dapat tuko ke Kem. Belia dan Sukan Johor, dia ni merangkap kawan gossip aku versi lelaki,,, hahahaha


lama da dia dapat tuko,, bulan 10 tahun lepas... so tingkat 21 ade buat makan², ajak kami kat tingkat 19 join sekali,, kami kalau pasal makan tak pernah tolak... hihihi... ade makanan, ade pulak karaoke,,, nyambil² la kami...



banyak jugak makanan tapi tak teringat nak snap gambo...
yang baju merah tu kuat makan tu,, nampak je keding

da makan nyanyi pulak,,, 
ingat kenduri kawin ke...

  meh berduet dengan aku meh,,,


ok,, bye Taufik,, semoga ko lebih gembira kat tempat keje baru,,, aku suka kawan dengan sebab ko happening dan ko yang buat gaji, claim kitorang,, kalau tak suka, ko tak nak buat,, hihihi

sori ye kalau aku ade buat ko kecik hati ke terasa hati ke... halal kan makan minum aku walaupun ko selalu datang tempat aku amik makanan aku masa aku outstation... 

eh... duit undi pinggan mangkuk tak leh halal... bayo jangan tak bayo ye,,, hahahahaha

da da ~

1 ulasan:

한나Zakharshi berkata...

berisi taufik lepas kawen hehehe

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...