Khamis, 19 Mac 2015

.:: Dating Hujung Minggu ::.

sekarang ni hari sabtu je mesti MRK akan bawak aku jenjalan... mesti,,, sebab da tak de hari nak jenjalan memandangkan cuti da lain... gigih la mencari tempat untuk berdua-duaan berkhalwat kat JB ni... 

alahhhh... bole gado la kalau cari tempat lepak,, balik-balik mall,, balik-balik mall,, tak best.. ape lagi,,, pegi makan laaaahhh... hihihi

3 minggu lepas kami ke Giant Plentong,, urut badan kata kooo... lepas urut kelaparan,, kami makan kat Old Town..


bersungguh aku makan.. MRK? sibuk dengan hp.. ntah wasap dengan sape la tu,,,,

2 minggu lepas tu, kami berjalan area Permas pulak,,, tup tup je sampai Jusco... macam biasa cari tempat makan... pujuk MRK makan kat Sushi King... dengan syarat aku belanja,, bila da gitu dia ok jek.. jom... jom jadi ahli SK terus... hahaha...

jadi ahli dapat voucher RM20 bole terus redeem,, bagusss...


sibuk nak repair misai...

wwoooww,,, wak kole laaaa... hahahaha

 

beriya makan dengan menatang kayu tu,,, pandai ke idokkkk...??? hihihi,, aku makan bento jek,, MRK makan ape ntah tapi nasi... kami amik yang jalan² kt highway tu 3 plate... yang murah jek,,, hihihi


ok da siap makan, moh balik... tu ootd aku aritu tu,,, naik motor kena pakai yang simple jek... 

selambak mambak muka,,, hahahahaha


da da ~ ~


1 ulasan:

한나Zakharshi berkata...

kak. blog akak ni patut jadi blog food review.. hehehhe..

best tgok ualss makan2.:)

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...