Sabtu, 28 Mac 2015

.:: Cemerlang Ke...? ::.

hot story hot story... waaaahhh,, hot ke? giler tak.. Tuan Tanah dapat award ko,, Anugerah Perkhidmatan Cemerlang (APC)... banyak citer nak share tapi ini lagi penting,,, hahahaha... eh eh eh, lupa diri ke? ngucap Erin... bersyukur la dulu sebelum nak ketawa bahak-bahak bagai...

Alhamdulillah,, syukur pada Tuhan atas kurniaan Nya ini... semua da dirancang dan aku terima dengan redha... Amin.. terima kasih pada Jabatan, pada boss-boss, pada kawan-kawan dan special pada MRK... 7 tahun keje da dapat,,, eerrrmmm


tak sangka tak harap,, semua tak,,, tapi da dapat tak kan la tak nak pulak kan... kekekeke.... kengkawan da hint-hint da last year aritu tapi aku aah kan aje... hahaha,, sekali bebetul dapat,, senyap je la,, malu ko nak kepoh-kepoh... malu beb,, hihihi

so, 5 orang dari Johor dapat APC, 25 tahun service sorang dan mantan Timbalan pun dapat, kena ke Serdang untuk amik award tu, 24hb rehearsal, 25hb majlis nya kat Dewan D, MAEPS, MARDI, Serdang...

Rabu 24.3.2015

rehearsal kol 3 petang, ada minum petang,, bagus,, da tak yah makan.. lagipun kenyang sebab otw tadi singgah Restoran Kambing 40 Hari... makan nasi lemak... siap je terus check in hotel... kami stay kat Everly Hotel,, 1st time ni tido hotel tu... 1 malam RM195 tidak termasuk sarapan pagi,, nak sarapan tambah RM33 yek... 




 



sangat selesa,, suka nooo aku dengan pic atas ni.. simple jek,, sambil-sambil tu aku iron la baju untuk pakai esok,, tema batik,,, oh ye,, ari khamis,, kt johor baju batik pakai ari Ahad... 



malam pegi IOI Mall dengan Lia,, makan kat Johnny's.. gossip tak abis-abis,, tu yang best tu,, hahahaha

Khamis 25.3.2015

oleh kerana tak amik sarapan kat hotel, bergegas la bersiap sarapan kat MAEPS sana,, tapi hotel ni gagal, sebab nak check out makan masa 30 minit... 1 kaunter je bukak,,, ramai tu yang nak check out,, eee,, gagal, memang gagal... malas nak snap pic... kang viral pulak,, hahahaha

ok, nama ade, sign, kalau takde sila balik,, hahahaha,,
pastu pegi sarapan 
dengan Kak Ain.. 

buku majlis pun ade,,, kompom la aku dapat,,, hihihi

jumpa kawan-kawan 1 induksi,, diorang pun dapat APC,, tahniah uolsss

 kak Maizety urusetia,, maintain je kak Mai ni,, kurusssss,, jelesssss

majlis APC ni digabungkan dengan 5 lagi majlis yang lain,, 6 in 1... perbelanjaan berhemat la kata kan... lebih kurang jam 11 pagi baru mula.. duduk ikut gred dan ikut abjad... aku dapat no 78 daripada 145 orang yang dapat APC kali ni.. nebes,, walaupun da biasa naik pentas,, menari aritu, dengan Tan Sri gak,, nggeee

suro member snapkan gambo time aku atas stage,, walaupun tak clear, nak up jugak.. hahaha
Thanks Nida...

 Dato' pun dapat gak,, anugerah untuk ASOSAI aritu...

sekejap je majlis APC ni,,, bagus, semua tersusun,, good job urusetia,, lancar je acara,,, hihihi,, oleh yang demikian, cepat la aku berposing bagai kat depan stage tu,, gambo kenang-kenangan nak tuju kan ke MRK,, family dan kawan-kawan,, ahakkksss

jangan muntah hijau k tengok gambo penerima award ni,,, hari ni hari aku,,, huhuhuhu



susah betul nak amik gambo dengan Jam ni tau... 


 da siap bergambo meh kita makan pulak.. 

 sambung bergambo dengan Dato'... ooppsss,, candid...

 ok, senyum...........

last pose sebelum balik,,, pun candid...

 ok,,, ni cantik...
 

amacam,,, seronok eak dapat APC,, hahaaha... dalam fail biru tu ade 2 sijil,, 1 sijil penghargaan, 1 lagi sijil simpanan premium BSN RM1,000... Alhamdulillah,,, rezeki datang dalam pelbagai cara kan,,

lepas ni kena keje kuat lagi,, sebab kalau da dapat APC ni mesti orang kata kita bagus,,, semua keje bole buat,, tak pun mesti cakap aku kuat bodek boss,,, hello,, boss tu perlu dihormati bukan ditakuti, kalau ko jenis pendiam, keje pun tak nampak hasil caner boss nak nampak... aaahhh kalau aku, yang penting keje siap, sudah !!! hahahahaha

So, InshaAllah aku akan tingkatkan prestasi keje walaupun aku ni suka ketawa, suka borak, suka gossip... ** sape suro pilih aku...? ** hahahaha

mana tau tahun ni dapat lagi,, sape tau kan,,, **mampos kena carut aku nanti,,,** anyway terima kasih untuk semua yang pernah bekerjasama dengan aku sepanjang aku keje kat Audit ni... 

da da ~ ~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...