Khamis, 12 Februari 2015

.:: Bila Kumbang Sudah Bertemu Bunganya ::.

tahniah untuk si kumbang Azan dan bunga nya Miza atas perkahwinan akhir bulan Januari yang lepas... sampai da jodoh korang... Alhamdulillah..

5 tahun lepas Azan jadi pengapit MRK,,, sekarang kami jadi pengiring dia pulak... kami datang masa sanding belah pompuan... kumpul kat majlis, sanding kat dewan... eh,, orang uma Azan orang felda,, sama cam den... hihi... orang felda the best,,, eehhhh.. hihihi
 

oleh kerana motor MRK rosak, kami pegi nek kete... kawan² yang lain naik motor.. wedding kami dulu ade superbike,,, wedding Azan pun ade,,, tapi tak ramai... ehhh,, tapi ok,,, dari KL kawan diorang datang sorang²... special ko,, kekekeke


 ni la budak KL tu... meluat nye tengok gaya dia,, wweeekkk...


 

 MRK geram je dengan budak kat tengah tu... sibuk nyelit.. iissshhh



 nak masuk kawasan dewan


 silat khas dari MRK

 MRK yang berpantun



 ko da kena Apan,,,??? terbegik.. tu air laki aku amik kn ko tu... minum... hahahaha


 jom gambo reramai... yeeaaahhh

masa pengantin amik gambo outdoor kami semua ikut,, ke tanjung balau kami... jom...


 angin kuat,, rasa nak terbang... hihihi



 sempat snap pic dengan cameraman pengantin...

 memasing sibuk nak melompat...

 haaaa,, lompat lompat,,,


ucapan untuk pengantin dari kami berdua...
Selamat Pengantin Baru,
semoga kekal hingga ke akhir hayat,
sabar dan tabahlah dalam mengharungi kehidupan berumahtangga,
sedangkan lidah lagi tergigit,
ini kan pula suami isteri..

da da ~ ~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...