Ahad, 14 Disember 2014

.:: Jom Makan Mi Sedaap... ::.

 

penangan balik keje tak masak,,, ape lagi geledah la stok makanan yang aderrr... eehh,, stok megi belambak ko... belek expired date jauh lagi... lagi lambat makan lagi rugi la kalau da expired kan... terus aku sambar me cawan me sedaap mi goreng...

ade memacam rasa mi sedap ni,, setakat yang aku beli masa Jom Heboh aritu ade 3 perasa  seperti yang di atas,,, tapi ade yang lain lagi,, meh klik tengok kat SINI...

mi sedap ni memang banyak rempahnya,,, 
tu yang rasa nya sedaaapp banget siihhh...

memula rendam mi dengan cendawan kering lebih kurang 2-3 minit,, pastu toskan,,
da tu campurkan semua rempah dan gaul,, 
akhir sekali jangan lupe bawang goreng nye bukkkkk...
 
cakkkkkkk....
siap.. !!!

MRK suka yang berkuah so aku buatkan yang perisa ayam bawang,, letak telur sebiji,, sayur sikit,, ready untuk di makan... nyummmm nyummmm

nampak sedap kan,, memang sedap,,, da pegi beli sana mi sedaap ni... sekali sekali try makan mi segera yang lain tak salah kan.. hihihi...

oleh sebab lapo tahap gaban,, tak dan nak snap gambo kami melahap mi sedaap ni,,, bayang kan je kami makan 3 4 suap pastu abis,, hahahaha

da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...