Selasa, 16 Disember 2014

.:: Dobi Perling Kami 24 Jam ::.

da lama da aku dok cai dobi yang bole baso sendiri,,, ade memang ade tapi jauh dari uma... kalau bole nak yang dekat dengan uma,, lagi lemak pegi jalan kaki sorong troli pegi paso jek,,, hihihi

tapi sekarang da jumpa,, tapi tak la dekat dengna uma,, kat belakang Maybank Taman Perling,, kira dekat jugak la tu,,tu pun jiran yang bagitau.. huhu


senarai harga,, cuci dan kering

tempat cuci

tempat keringkan

toto ku,, hukhuk

jadi sebelum bergerak ke Kedah aritu, sempat la aku lolos kan diri ke dobi tu... nak baso toto,, free pulak tu,, ooo,, ade promosi pembukaan kedai... kalau tak mau berpuluh jugak la anto dobi lain... mengangkut la aku sabun baso dengan pelembut/pewangi baju ke dobi,,,
 
beratur jugak la aritu,, ramai orang cina,,, sekali masuk, mesin akan pusing selama 25 minit,, baso dengan bilas,,, aku bawak 3 toto, tak muat nak masuk semua sebab mesin 14kg je yang ade,, yang 28kg tak sampai lagi,, so, 3 round la aku membaso,,, 

siap baso aku nak keringkan,, keringkan kena bayo RM4.50 untuk 25 minit... kena keringkan sebab tebal,,, keringkan aku sekalikan 3² sebab muat,, hahahaha...

 

oh ye,,, semua urusniaga dalam dobi ni guna syiling,, so ade mesin tuko duit disediakan,,, masuk la duit kertas kuar la duit syiling nyer,,, macam menang jackport je time duit tu jatuh,, hahahaha

wifi pun ade dan sangat laju,,, nak tengok movie ke nak update apps ke semua bole sementara tunggu baju siap dibaso dan dikeringkan...

da da ~ ~


Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...