Khamis, 27 November 2014

.:: Surat Dari Tesco ::.

rasa da lama da kami tak belanja kat Tesco gara² MRK suka ke Mydin... aku? kena la ikut sebab MRK yang kuar duit bayo... hihihi

da tu semalam aku dapat surat dari Tesco... macam surat cinta,,, try la baca dengan emosi kompom korang sedih... 

nama aku da ala² selebriti tu,, Erima = Zarema,, hahahaha

tunjuk la kat MRK, kekek MRK ketawa,,, dia cakap pandai Yahudi memujuk,,, bersurat berhadiah bagai,, kalau guna ok gak kan kupon ni,,, hihihi


ape pendapat korang? nak ke tak nak? hihihi

da da ~ ~
 

3 ulasan:

Nieyl berkata...

wah!oklah tuh...
dapat berjimat...nieyl pun ptg nie nak g tesco..beli barang dapur..:)

lynda berkata...

kupon tu x berapa nak memujuk la kak...

lynda berkata...

kupon tu x berapa nak memujul la.....

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...