Rabu, 20 Ogos 2014

.:: Raya 2014 | 2 Syawal 1435H ::.


selamat malam semua,,, dan selamat hari raya,,, wah,,, raya lagi ke? ofkos,,, ni baru balik open house,,, makan makan makan,,, abis diet aku,,, aarrgghhhh !!!

cerita raya aku pun tak abis lagi ni,,, raya ke-2 masa untuk aku beraya dengan family belah aku,,, macam biasa,, kami semua ade unifrom... sape tak pakai akan di tanya dan jawapan perlu la munasabah dan tak menyinggung perasaan orang lain yek,,, ** mohon terasa **... hahahaha

tahun ni tema kuning diraja,,, atas pilihan mak & bibik2 aku dengan persetujuan embah... untuk t-shirt lelaki dan baju muslimah aku yang uruskan,,, kuning sungguh,,, nak tengok macam maner kaler nyer? meh scroll ke bawah sampai abis entry k...

 tepek muka tuan tanah dulu la,,, 

raya tahun ni musim selfie,,, sepupu semua masing2 bawak monopod... bagus menatang tu... 1 gambo semua bole masuk... pastu share kat whatsapp group... semua dapat save gambar kenangan yang sama... senang kan???



marhaban tetap kami jalankan yang diketuai oleh Anja,,, Alhamdulillah,, ada perubahan yang baik dari tahun lepas... harap tradisi ini dapat dikekalkan dan menjadi ikutan kepada yang lain...


sebelum ke rumah yang ketiga kami semua akan solat Zuhur dulu... surau pun area rumah tu jek,, senang...

 MRK yang paling chomel,,, tolong terima kenyataan k,,,

gambar kenangan 2 keluarga 

1 2 3 --- horeyyyyy

 ermm,, lokasi wajib setiap tahun untuk kami bergambar,,, bawah pokok kelapa,,,
 
ni laki bini biol... hahahaha

uma ke-4, uma terakhir,, kami akan cari port yang cun untuk amik gambo family,,, ~~

 bapak nyer perasan hensem,,, chooiii


nak share citer pasal baju aku,,, baju aku tailor kat kampung yang jahit,, seminggu sebelum raya baru aku pegi ukur badan dan siap 2 ari sebelum raya,,, hebat kan dia,,, upah pun masih dalam harga yang ok... baju adik, kakak ipar dan anak sedara semua dia jugak yang jahit,,, cantik kan baju kami,,, **perasan**

cukup semua ade,,,

oh,, raya tahun ni Lya dapat join sekali sebab Iwan kebetulan cuti... tapi dia balik hari,,, flight dari KL 7 pagi balik dari JB ke KL flight kol 9 malam... pakai la ko baju raya tu dari subuh sampai isyak,,, masam dohhhhh... hahahaha

 kat airport baru nak beraya,,, APTB

last post dari kami semua sebelum Lya terbang,,, byeee Cia...

cerita raya ke-2 berakhir di airport Senai... selesai sudah,,, cerita raya ke-3 menunggu kamu semua esok yek,,, 

da da ~ ~


2 ulasan:

nazrul natasha baiduri berkata...

cantek baju ko nyah.. 5 bintang mak kasi kt ko!

Tanpa Nama berkata...

cantek baju ko nyah.. 5 bintang mak kasi kt ko!

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...