Selasa, 8 April 2014

.:: Happy Birthday To You... MRK ::.

ok,, arini 8.4.2014,,, ulang tahun MRk yang ke.... rahsia tak bole tau.. hahahaha... rasa tak ade celebrate beso²,, cuma aku planning celebrate berdua dulu,, nak reramai dengan kengkawan tu in sha Allah ade,, in sha Allah takde... hahahaha

hadiah? alaaaaaaaaahaiii,, pening nak fikir nak bagi ape... di tanyer tak kan bagi jawapan la kan... siap cakap tak yah la nak hadiah bagai,,, isshhh,,, tak romantik betul... tanyer tak nak jawab kan,,, haaaaa,,, semalam baru jumpe idea nak bagi ape... dan pagi tadi baru update kat buku keramat aku,,, 


yang no. 1 tu aku cari kat pasar raya yang terdekat -----> city square.... puas pusing² akhir nya jumpa... senang jek,,, kompom MRK suka sebab dia memang memerlukan,,, ok setel... tQ ika sebab teman aku ke CS tu,,,



yang no. 2 & 3 tu beli petang² sikit... area uma aku tu banyak kedai kek,, fast food pun banyak,,, dekat kat hidung jek semua,, sebelum maghrib tadi aku kuar beli kek dengan singgah pasar malam... yang no. 3 tu aku order lepas isyak tadi... ape no. 2 dan no. 3,, kejap ea... 


 taaaarraaaa.....

siap kan semua sementara tunggu MRK balik keje,,, kol 9:30 mlm baru dia sampai... ape lagi, terus baham makanan yang ade terhidang sebab memasing da kelaparan,, hahahaha

 birthday boy penat baru balik keje...

nah, amik hadiah ni

eh jap,, tadi pegi pasar malam aku ade beli nasi kerabu,, hampir terlupa,, beli pun tak banyak, nasi separuh jek dengan lauk daging.. RM4... murah gak,, haaa,,, banyak makanan malam ni,,, habis kan ea...



ok, last sekali baru nak ucap wish kat MRK... happy birthday Sayang, semoga panjang umur murah rezeki dan bahagia di samping saya dan keluarga,, In Sha Allah... ini jek yang saya mampu buat untuk bithday awak tahun ni,,, harap awak suka,,,

***giler tak suka ea,,, semua free ko,, hahahahahaha

da da ~ ~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...