Ahad, 30 Mac 2014

.:: Hujung Minggu Mac 2014 ::.

akhir bulan, lepas gajian untuk aku seronok jugak,,, hihihi,, kejap je best nye,, bayar hutang piutang,,, sendu balik,, hihihi,,, sekarang ni pejam mata jek dok buat saving,,, untuk masa depan dan waktu kecemasan,,,

kebetulan MRK pun MC 2 hari sebab ceri beri,, so aku amik peluang untuk bercumbu²an dengan kekasih hari till Jannah aku ni,, ceh,, sekarang musim perkataan 'till Jannah' kan,,, errrkkkk.. aku guna sebab nak sindir korang² tu...hahaha 

Jumaat, 28 Mac 


sarapan pagi di kedai,, dating, da lama tak sarapan berdua²an kat tepi highway nusajaya tu,,, lepas makan pusing² amik angin terus balik uma,, bajet nak cuci kete tapi full,, so amik keputusan cuci sendirik saje di uma,,, yeeaahhh,, dapat main air.... hihihi

bajet nak cuci dua² tapi 1 jek lepas,,, ade orang datang uma pulokkss,, sian yang belakang tu,,, 

lunch aku tak masak sebab da sarapan lambat,,, lagi pun petang nak dating dengan Mak Abah kat A&W Aeon Bukit Indah,,, 

1 gelas air, 1 sandwich ikan, 1 fun fries,,,, sedap rupe nya A&W ni kan...

Sabtu, 29 Mac

sekali lagi tak buat sarapan.... tapi masak lunch,,, masak ala² cincai boncai jek,, ape saje yang ade di dalam peti ais,, alhamdulillah jadi gak lauk,,, kami pun kenyang,,, 

tengahari tu dok belai² MRK lebih sikit sebab nak mintak jasa baik pasangkan hanger baju kat bilik baju yang aku beli kat Ikea aritu... ala, lagipun bukan nyer aku reti pakai menatang tebuk dinding tu kan,, lelaki memang pakar hal² menebuk,,, hahahahahaha

 da siap kemas nanti aku share hasil nyer yek,,,

siap pasang tapi aku tak kemas lagi MRK da ajak balik uma Mak dia,,, dia suro bawak sekali baju keje untuk Ahad sebab nak tido sana,,, wah,,, order sajek,,, lintang pukang mak cik ni berkemas segala harta karun... aaahh ape lagi 5S la,, sorok sembunyi sorok sembunyi sorok,,, niat balik keje hari ni baru nak kemas,,, nggeee..

eh, nasib tak lupe Bak pesan beli otak² mentah,, malam nak bakar² sambil tengok JDT vs Sarawak,,, syok jugak,,, MRK tambah beli pepes ayam,, nak try rasa kata nyer...

 kilang otak² yang kat area kipmart tu,,,

ini tabiat MRK,,, dalam kete nak ngoyel²,, lagi pun semalam hujan, tu yang lapo... otw ke Pengerang tu lalu Kg Pasir Putih kat Pasir Gudang tu kan, beli la segala makanan,, nah amik ko,,, da macam paso malam da kete tu,,, yang best nyer semua makanan tu sedap belaka... yummyy,,,

 sedap & murah,, sate RM5, rojak RM5, pisang chesee RM3, cendol RM2... kenyang

kenyang sampai ke malam,,, lepas maghrib Bak buat bara, aku dengan anak jiran mertua pun jadi tukang bakar,,, sambil bakar sambil makan,, bakar makan bakar makan,,,bertambah kenyang,,, pastu tengok bola,,, ermmm nasib baik seri,,, keeper yang rongak tu sengal kan,,, setuju tak? hahahahha


da siap bakar, kemas semua aku pun terus tido sebab sok nak keje,,, 1030 pm rasa aku da berlayar,,, MRK? ntah mana... main game kat tab tak abis²...

Ahad, 30 Mac

time tahrim Subuh aku da sado da,, bergegas mandi, nasib baik baju keje da gosok sebelum tido malam tadi,,, gelap tak nampak MRK cuma dengar dengkuran dia jek,, kompom ade,, hihihi... sian dia tido lambat sebab tunggu kawan dia kata nak datang tapi tak jadi,,, ye la orang baru jadi tunangan orang,,, bizi agak nyer,,, hihihi,,, anyway selamat bertunang yek Azan.. Ala, Azan kawan MRK yang ade superbike biru tu,, yang tukang tolak motor kami rosak time balik dari Langkawi tu... 

berdesup aku drive pagi tadi,,, jalan pun tak bizi,, tapi tu la,, tiba opis nak punch card da lewat 2 minit,, issshh,, da abis pedal aku tekan minyak tadi... eerrmmm,,, petang ni tak tau ape plan,,, makan luar @ masak @ tak makan... fikir fikir fikir...

** macam tak best keje ari ahad, suami cuti isteri keje,,, jangan suami tak amik isteri balik keje petang ni sudah,,, tepon tak dapat tadi ni,,, iiisshhh,,,

da da ~~

3 ulasan:

Azan Hamdan berkata...

Maaf la wei...busy la..bukan tak nak dtg...

Azan Hamdan berkata...

Maaf la ye..busy la...majlis malam yv korang semua kat kampung

Azan Hamdan berkata...

Maaf la ye..busy la...majlis malam yv korang semua kat kampung

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...