Khamis, 5 September 2013

.:: Raya 2013 | 1 Syawal 1434H ::.

ayat skema ----- lama sungguh tak update blog, da bersawang da,, hahaha... ayat skema lagi ----- tak de mood nak update... hahahaha

ini la ayat yang selalu akan kuar klu da lama tak update blog,, bersawang la, takde mood la,,, aaahhhhh,,, nak guna jugak... hahaha... yok citer pasal raya aku dan family aku,,, masih dalam mood raya? ofkozzzzzz, walaupun raya da abis... hahaha

raya tahun ni kami berdua sangat bersederhana... pakai ape yang ade, beli ape yang perlu saje... shopping raya pun tak... dalam rekod rasa nyer aku tak jejak kan kaki kat Plaza Angsana untuk bershopping raya... last puasa sebelum nak balik kampung MRK baru la kami keluar beli samping dan songkok MRK kat Kipmart Tampoi,,, pastu pegi Mydin jalan²... tu jek... sadis kan citer shopping raya aku,,, tapi ok gak,, tak banyak duit kami habis macam duit korang habis,,,, hahahaha

tahun ni tahun yang ke 4 aku berhari raya di uma mertua,,, memang aku siap² serah diri tiap² tahun... kebetulan pulak tahun ni bapak mertua tak balik raya,,, keje kat laut... kalau MRK takde,, lagi sedih la mak mertua ku nanti...

ok, x mo bebel²,, yok tengok pic raya aku dengan family aku yang tak seberapa ini...

baju raya dengan lace ni aku beli masa bercuti kat bandung dulu... 

bersalam²an... sedih jek mak mertua i... teringat kat suami tue...


baju mak mertua dengan adik² ipar pun beli kat bandung gak,,,

bermaafan dengan roomate sebantal sekatil seselimut ni... 

sedih koooooo... nampak sangat banyak buat dosa,,,
ye la kan,, sedangkan lidah lagi tergigit, ini kan pula suami isteri... 

sayang kamu....

beraya ke umah jiran² mertua



dengan family pak busu nasir,, warne baju lebih kurang aku jek..


da abis beraya kat kampung,, kami semua bertolak ke Taman Sri Pulai uma mak teh MRK kumpul reramai adik beradik mertua dengan sepupu sepapat MRK sebab ade tahlil...

beratur mintak duit raya... MRK yang da pakai t-shirt jek,,, 


selesai tahlil semua, memasing bertolak ke uma mak long MRK kat pontian pulak,,, kami semua tido sana... lagi pun raya ke-2 kan memang aku akan beraya kat pontian dengan sedara mara sebelah abah... so,, jimat la masa kami nanti...

da da ~~


Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...