Selasa, 3 September 2013

.:: Doposen haaaaaa ::.

tak sempat makcik nak up entry pasal raya pun, terpaksa la jugak up kan citer yang lebih panas sejak petang semalam ni,,, ape lagi kalau bukan harga minyak naik lagi... hihihi

mesti ade sebab musabab la kan "beliau" naik kan harga minyak tu... malas la nak fikir,,, isi kasi punuh itu minyak semalam sudah haaaa,,, hihihi,,, kebetulan la jugak 'stesen minyak' kat kete tu dok nyala kan,, memang haus noo kete i semalam tu,,, 

so, kami pun sibuk jugak la memenuh kan stesen minyak yang ade,, hahaha... sampai je turn, tanpa segan silu MRK memancut kan minyak ke dalam tangki kete ----- sehingga penuh,,, errrkkk,, alhamdulillah...

 isi kat shell highway menghala ke pasir gudang,, tak ramai orang sangat... 

minyak berharga RM1.90 dalam kenangan... hahaha

 cecah dinding kooo,,, buat aku pegi keje dalam 10 ari je ni...

hujan lebat membasahi bumi JB semalam seolah² air mata seluruh rakyat Johor mengenang kenaikan harga minyak,,, ccchhhooiiiii ~~~ hahahaha

lepas isi minyak kami terus ke permas jaya,, pegi main gym kat sana,, aku saje nyibuk² ikut MRK... boring kat uma... semput aku main trackmill dgn kayuh beskal,,, kuar jugak la peluh walaupun semalam hujan lebat,,, nak pegi lagi tapi macam tak larat pulak nak bangun pagi nanti... hahahaha

baju yang sengaja di pakai untuk pegi isi minyak... hahaha

da da ~~


Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...