Selasa, 9 Julai 2013

.:: Kau Datang Lagi | Ramadhan 1434H ::.

ahlan wa sah lan ya ramadhan... 

wahhh,, kejap je da nak puasa balik... memang la kejap sebab tahun lepas kita puasa bulan 8, tahun ni bulan 7, tahun depan bulan 6 dan seteruuussssssssnnnyyyaaaa... menunjukkan dunia ni memang berpusing... hihihi,,, **bajet ahli sains negara? hahaha**... semalam dapat gak tengok pengumuman raya puasa kat tv3,,, snap sat pic nyer... hihi


jadi malam ni da bole la kita semua niat yek,,, macam aku, aku akan niat tiap² hari... korang caner...?


da tu mcam biasa la kan,, persediaan untuk sahur dan berbuka.. aku akan ready kan siap² bahan utama nak memasak... blender lada kering, bawang merah dan bawang putih... MRK ni suka makan buka kat uma,,, nak makan luar tu kurang sikit,,, sebab dia lebih suka minum air kalau berbuka,,, rasa rugi la kan kalau beli buffet kat luar tapi makan tak banyak,,, errrmmm... baik makan kat uma... kannnnn...

stok utk 2 minggu dulu

semalam kat pejabat sempat gak kami buat makan² sebelum nak puasa ni,, kira port luck by seksyen.. macam² gak makanan yang ade... 

tingkat 19

arini kat tingkat 21 pulak...

akhir sekali,,, harapan untuk ramadhan kali semoga kami berdua dapat menjalankan ibadah puasa hingga je penghujung ramadhan,,, semoga dipermudahkan segala urusan, di tenangkan jiwa dan nafsu... kami berdua juga minta maaf jika ade salah silap pada semua kengkawan dan sedara mara....

in sha Allah, Amin ~

da da ~~

1 ulasan:

lizz berkata...

selamat menyambut bulan puasa...saya semalam ader makan2 kat opis....

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...