Jumaat, 12 Julai 2013

.:: Aku Adalah Salah Seorang Shaklee Independent Distributor ::.

senangkan tajuk entry je da menggambarkan segala-galanya... tak yah nak berkias² bagai...hahaha... 

ok, aku tau semua orang da tau da kebaikan produk Shaklee ni,, sekarang senang,, google jek Shaklee kuar memacam,, cuma korang nak baca @ tidak jek la... antara set yang Shaklee tawarkan adalah:-
        • Set Kesihatan Optimum
        • Set Ibu Mengandung
        • Set Ibu Menyusu
        • Set Berpantang/Pembedahan
        • Set Kecantikan/Kesuburan
        • Set Penjagaan Dalaman Wanita
        • Set Resdung/Alergi/Asthma/Enzema
        • Set Sistem Pertahanan Badan
        • Set Kanak²
        • Set Suami Isteri
        • Set Menguruskan Badan
        • dan set² lain mengikut keperluan

aku pun da lama gak makan Shaklee ni tapi baru sekarang aku nak bergiat menjual sambil membantu kengkawan/sedara mara sama sihat macam aku.. hihihi.. aku jual pun dengan harga yang memang korang semua mampu milik... percaya la,,, aku sama nak membantu kawan²... 

sekarang ni aku da beberapa kali da pergi HQ Shaklee kat Jb tu untuk amik stok order kawan².. rupe nyer ramai gak kawan² aku yang berminat untuk mencuba Shaklee ni,, ade yang amik untuk banyakkan susu untuk baby, untuk kesihatan wanita termasuk la kesihatan suami... korang memang best,,,

1st time beli

2nd time beli

3rd time beli... fresh lagi ni,, baru amik tadi..

kalau korang rasa korang ade produk yang memang nak beli, bole jek terus pegi ke Shaklee cawangan yang berdekatan @ ke Shaklee kat Taman Molek tu beli terus, pakai ID aku - 890464 untuk dapatkan harga ahli.. sebelum datang col dulu pun ok,,, ni no tel 07- 3525188.. korang jugak berhak mendapat konsultasi tentang cara pemakanan dan sebagainya yang perlu dari aku,,,

so, pada kengkawan yang berminat nak mencuba Shaklee ni jangan malu² tanyer aku k,, aku akan cuba sebolehnya membantu korang k... in sha Allah aku rekemen mana 1 yang sesuai k...

last sekali aku nak share pasal Shaklee ni adalah:-

SHAKLEE.. Sentiasa SELAMAT

♥ Lebih daripada 80,000 ujian kawalan kualiti tahunan dijalankan
♥ Potensi terjamin - pengesahan bahan botani daripada pihak ketiga
♥ Ketulenan terjamin - 350 ujian-ujian pencemaran dikendalikan bagi setiap ramuan botani baru
♥ 100% kepuasan terjamin


 SHAKLEE.. Sentiasa BERKESAN

♥ $300 juta dilaburkan dalam pengujian penyelidikan dan pembangunan
♥ Terdapat 70 kajian klinikal bercetak
♥ Terdiri daripada 60 saintis Shaklee
 ♥ Terdapat 55 paten dan paten tertunda
♥ Kajian ulangtahun ke 50 menunjukkan yang pengguna makanan tambahan Shaklee dalam jangkamasa panjang mempunyai kesihatan ternyata lebih baik daripada mereka yang mengambil hanya satu multivitamin atau tiada makanan tambahan langsung
  
SHAKLEE.. Sentiasa MESRA ALAM

♥ TIADA perasa-perasa tiruan
 ♥ TIADA pemanis tiruan
♥ TIADA pewarna atau lemak trans
♥ TIADA bendasing tersembunyi
♥ TIADA ujian terhadap haiwan
♥ TIADA bahan-bahan yang diharamkan
♥ TIADA peluntur klorin

 Inilah faktor2 utama aku ♥ Shaklee dan aku akan hebahkan pada anda semua.
Apa tunggu lagi.. jom sama2 kita jalani kehidupan yang sihat, selamat dan mesra alam bersama Shaklee..


“SHAKLEE.. SELAMAT SECARA SEMULAJADI,
TERBUKTI BERKESAN SELAMA LEBIH 50 TAHUN”


da da ~~

2 ulasan:

Pupel Liyana2 berkata...

kak orang kata ada set untuk dapatkan anak. ada tak tapi malas r nak makan banyak3 set mahaaaaaaaaaal

Faiza Erina Rahmat berkata...

Mas - ade,, nti akak pm mas kt fb yek,,,

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...