Selasa, 4 Jun 2013

.:: Majlis Pertunangan Osman + Nadia ::.


kejadian berlaku kira² 3 minggu yang lepas >> 19.5.2013 <<... ohh,, sungguh lama entry ini terbenam dalam draft,, hahaha... korek² baru jumpe... majlis pertunangan sepupu aku yang bernama glamer Atan... dok felda gak,, kat Ulu Dengar sana nuu,, kat Gunung Berlumut sana tu... kat Kluang la... mak dia dengan my abah is adik beradik...

bertunang dengan orang Kluang jugak,, ye la, da jodoh kan,,, benda baik jangan di lambat²kan... setan suke... perjanjian selama setahun 6 bulan hidup dengan wang hantaran sebanyak RM8,888.00 telah dimeterai dengan persetujuan kedua² belah pihak... senang citer,,, ade duit...JALAN !!! hihihi

antara hantaran dari pihak lelaki untuk pentunang pompuan...



pentunang lelaki dengan mak ayah nyer

ini pentunang selama nyer,, yyeeeaaahhhhhhaaaaa,,, hihihi

kami sedia untuk menyerang uma pentunang pompuan...


antara hantaran dari pentunang pompuan 

majlis berbalas pantun bermula... sekali dengan acara serah menyerah barang hantaran dan perjanjian jika ikatan ini ter tak jadi di tengah jalan...

majlis sarung cincin dari embah ku

haa,, salam tangan embah tu,, bau duit kan,,, hahaha

giliran bakal mak mertua pulak


da selesai semua,, mari kita berposing dengan pentunang...

suspek utama yang dikehendaki,, hahaha,, bik suraya yang penuh dengan gossip nyer,,, huahuahua

aritu aku sikit lega sebab aku tak usung ke sana ke sini camera,,, sebab aku ade cameraman yang dengan rela hati nak snap pic,, hihihi

ce teka sape cameraman ni... 


makanan yang disediakan aritu nasi ayam, kuih muih dan buah²an,,, lapo kan,,, kitorang bedal jek,,, hihihi


ok,,, semua da selamat,, semoga ikatan pertunangan ini berkekalan hingga ke jinjang pelamin kelak,,,tahniah untuk Atan dan Nadia,,, kami semua da tak sabo da ni nak rewang, nak karaoke ni,,, hihi

da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...