Isnin, 3 Jun 2013

.:: Killiney Kopitiam -- Tekka S'pore ::.

sekarang sejak MRK da tukar keje baru aku rasa sangat seronok sebab sabtu minggu ke-1 dan ke-3 dia cuti,,, errrmmm,, bahagia rasa,,, bole la susun aktiviti/program/plan ke ape2 yang patut time dia cuti tu kan,,, kalau tak dulu asik keje je manjang,,, stress makcik,,,


antara aktiviti yang kami atur dan da jadi da pun ari sabtu 2 minggu lepas adalah sarapan di luar,, ala sarapan tu pun ade tujuan lain sebenar nyer,, nak tau tujuan ape? bole tapi layan sarapan dulu la ea,,, lokasi pilihan adalah Killiney Kopitiam kat Nusajaya,, 




johor ade harimau selatan kan,, aku ade singa yang lapo,, hahaha

roti bakar+telur setengah masak,,, kalau tak silap harga RM3.00++,, air kopi@teh,,
air asam boi tu aku nyer,,, uuiihhh,, sangat sedap,,, harga,, lupe...

laksa singapore RM7.90

mee hoon singapore RM7.90

jemput makan... aaauuummmm

kami bukan berdua tapi bertiga,, kawan keje MRK, Najib

lepas sarapan ni kitorang gerak masuk singapore,, itu la tujuan nyer... hihihi,,, lalu Tuas,, 1st time ni aku lalu situ,, MRK jauh memang jauh tapi tak jem,,, memula memang rasa jauh, kalau da biasa dekat jek,,, suasana checkpoint kat Tuas pun tenang jek,,, hihi..

pegi singapore ni sebab kawan MRK nak cari handphone adik dia,, MRK kata kat area Tekka murah,,, moh le kita ke Tekka itu... 

Najib beli Note 10.1 S$545...

aku tapau duit MRK beli baju baru untuk tab aku tu,,, aaaauuuu... S$18 jek

da siap aku goda india tu untuk dapatkan harga murah,,, kitorang makan lunch kat Tekka,, makan nasi beryani... tempat biasa MRK makan,,, sepinggan S$4.50.... kami makan beriyani kambing... lepas makan terus balik JB,,, atas motor ngantokkkkk,,,, hihihi


presentation biasa jek,, rasa ok la...

lepas makan terus balik JB,,, atas motor ngantokkkkk,,,, zzzzZZZZzzzz....hihihi


da da ~~



2 ulasan:

jejaka pantai timur berkata...

suka giler baca blog ko nih..
direktori n promosi utk negeri johor..
so pasni klu aku turun johor, blh la gi tmpt2 menarik n restoran menarik kt sana..
terima kasih faiza erina..
such a wonderful, interesting yet idealistic blog..
thumb up!!!

Faiza Erina Rahmat berkata...

thanks jejaka pantai timur ~~ hihi

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...