Jumaat, 21 Jun 2013

.:: DIY | Bekas Cecair Basuh Pinggan ::.


hari ni aku nak share sikit perkakasan dapur yang sangat penting,, iaitu cecair basuh pinggan atau axion,,, kat uma tak cakap pun cecair basuh pinggan cakap axion jek,, walaupun bukan axion,,, korang pun kan,,, hihihi... untuk axion kat uma aku ni aku suke guna yang cair,,, ntah,,, sebab murah kot,, hahaha... sangat kedekut,,, ape pedulik,,, aku biasa nyer beli yang refill... kat mana aku tuang axion tu? kat dalam botol mineral ,,, meh tengok gambo nyer...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.



 jenama murah jek uolssss

da tu aku lubangkan penutup mineral tu,,, senang aku nak pancut sabun tu kalau nak guna... 
mudah kan,,, 

bole la cuba kalau berminat yek.... sesiapa yang datang makan kat uma aku nanti kalau nak basuh pinggan jangan terperanjat pulak nengok menatang ni yekkk, hihihi...untuk showel jel/mandian aku tak buat macam ni la... sedih je rasa kalau aku buat jugak,,,, 


p/s boss baru balik bercuti kat vietnam,, aku dapat buah tangan,, beg kecik dengan fridge magnet,,, tQ boss 


da da ~~


Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...