Isnin, 27 Mei 2013

.:: Padat, Sendat, Penat ::.

hahaha,,, agak melampau tajuk entry monday blues kali ni,,, sesungguhnyer aku memang penat menghabiskan cuti hujung minggu merangkap cuti wesak aritu,,, sekali sekala 2 kali 2 kala,, tak gitu? huhuhu

cerita bermula dari khamis malam jumaat,,, kitorang pegi tempat gelap,,, romen la ape lagi,, huhu... pegi tengok wayang lorrr,,, hahaha... pegi dengan sedara mara MRK,, besday makcik MRK yang lebih kecik dari dia,, hihihi,, tengok citer Fast 6 kat Leisure Mall... so far ok la,,, citer omputih mana tak real kan,, semua nampak best,, lepas tengok wayang tu lepak stulang makan sampai kol 3 pagi... semua jadi burung hantu,, kekekekeke

jumaat ade kenduri kat Taman Sri Pulai,,, sempat gak aku tolong² sebelum kenduri mula,,, susun tu susun ni... malam tu banyak jugak makanan,, ade nasi putih ade laksa penang,, bbrruuppp... alhamdulillah,,,

sabtu? MRK keje,, setengah hari jek,, aku masak tapi masak kat uma abang,, MRK da order nak makan bubur ayam jekk, sakit tekak kata nyer,, ok la,, siap masak semua aku balik uma bagi MRK makan terus siap² nak pegi tengok bola,,, JDT vs Pahang,, MRK tak ikut,,, malas kata nyer,,, so, aku pun berjimba la dengan adik beradik sekali mak abah kat stadium,,, berbaloi menempuh sesak macam nak ape bila JDT menang,, huhuhu

sebelum

selepas
menantu lelaki je yang takde,, 

ahad pulak, MRK ade date dengan sepupu dia, Hakim umur 8 tahun,,, nak pegi Legoland,,, dari kol 1pm - 5 pm... buat kan pass tahunan,,, gembira kesukaan Hakim nak main semua... memula macam berani,, da naik Project X terus takut,,, aku dok tepi jek,, malas nak naik,, takut,, huhu,, bawak masuk burger king tapi tak sempat nak makan,, da kuar legoland terus lapo makan kat The Chicken Rice Shop,,, errmmm,, sedap ~~



penuh kan dengan aktiviti,, hihi,, walaupun penat tapi aku puas,, kumpul adik beradik, kumpul dengan sedara mara MRK,, adil kan,, tapi yang tak best nyer secara tak langsung minggu ni aku tak sempat nak kemas uma,, nak sapu uma,, sempat baso kain jek,,, hihi... naye jek kalau ade tetamu datang mau macam lipas kudung aku kemas sembunyi itu sembunyi ini,, hahaha...

da da ~~



Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...