Rabu, 15 Mei 2013

.:: Factory Warehouse Sales ::.

nak kata berita baik pun tak la, tapi baik jugak la untuk suri rumah tangga yang memang minat kumpul koleksi pinggan mangkuk jenama vision, corelle, corning ware, pyrex, ekco 123 dan baker's secret... 

sebab

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 17 - 19 Mei 2013 ni ade jualan gudang kat Dangan City Mall... haaaa,, berita baik kan.... 

aku pun baru je tau sebab dengar iklan kat Best 104 tadi ni,, terus aku catit maklumat dan aku google,,, betul, memang akan terjadi jumaat hingga ahad hujung minggu ni...

nampaknyer bertambah lagi la koleksi pinggan mangkuk aku ni nanti,, hahaha,,, konon je niat tak nak beli,, tapi bila da kat sana nanti ade jek yang berkenan di hati,,, hhaaaaa,,, belum gaji pulakssss... hihihi.. tapi yang tak best nyer tu ade pulak banner tu tulis CASH & CREDIT CARD ACCEPTED... iiisssshhh !!! part credit kad tu yang malas tu,,, =_=

so,, sape yang minat tu jangan la lepas kan peluang pegi,, jem tu kompom la kan,,, tapi aku sanggup harungi nyer,,, kekekeke

da da ~~


1 ulasan:

lieyalatif berkata...

Alamak!!! Lieya pun meroyan same bc iklan ni....tp time tu x balik johor plak sbb ade hal...adededeh.....

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...