Jumaat, 17 Mei 2013

.:: Cuti Ade Makne Okey.. hihihi ::.


hampir terlupe aritu yang aku memang ke apply cuti untuk 12 dan 13 Mei,,, bz sikit sebab ade latihan menari untuk persembahan delegasi dari indonesia... tapi nasib baik boss aku tu ok,, aku wasap je bagitau yang cuti 2 ari,, sedangkan time tu aku da sampai KL,, hihihi,, kat opis la baru i buat hrmis yek boss,, huhu

cuti ade makne? opkos lorrr,,, nak berehat² nak jalan² okey... homestay yang memang aku da pajak kalau datang adalah uma Lia kt presint 5R6... bertolak dari jb ari sabtu malam,,, ahli rombongan tak ramai,, aku, mak, abah, embah... MRK? tak ikut sebab tak dapat cuti,, tak pe la,,, bebas sikit aku,,, eeeehhhh,, hahahaha

menu lunch untuk ari ahad,,, ikan sambal, kangkung goreng, rebung lemak, ayam goreng...

kebetulan family paman jana datang,,, gossip terusss,, hahaha

petang ahad tu kami orang ke Berjaya Times Square,,, jalan² jek.. cuci mata dan poket,, OMG ~~


senyum la ko amoi,, abis duit aku ko kebas,, huhu



balik tu singgah makan kat Coffee Village sambil dengar orang nyanyi,,, ♫♫♫♫

ini menu lunch untuk ari isnin,,, ayam kicap, ikan singgang, sayur campur, bendi goreng, ayam goreng, ikan kering,,, yummy ~

da siap makan,, moh le kita berjalan,, ke mana? butik Fareeda jek..


embah pun mentry... hihihi

bayar? beli la tu.. huhu

singgah The Mines,, pun aku membeli jugak..

petang tu pegi masjid besi,, saje bawak mak abah embah jenjalan dan solat kat situ...


tukang amik gambar punyer pose lagi hebat dari model,,, kan kan kan,, kekeke

best giler tak keje 2 ari jenjalan... lupe keje, lupe diri, lupe suami (kejap jek) lupe semua...cuti ade makne la konon,, duit da abis, so, takde makne nyer,, hahahaha... entry bersambung tau untuk cerita ari selasa pulak... rentetan dari pic aku si tukang amik gambo,,, nak tau? tungguuuuuuuuuu...

da da ~~



1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Please let me know if you're looking for a author for your weblog. You have some really great posts and I believe I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I'd
love to write some content for your blog in exchange
for a link back to mine. Please send me an email if interested.
Many thanks!

Look into my homepage ... sizzling hot deluxe tricks

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...