Sabtu, 13 April 2013

.:: Sedapnya Burger Rasamas Ni.... ::.


jemput masyyuuukkk,,, hihi

rentetan dari entry yang lepas balik dari kluang,, kami kelaparan,, haha,, jual mahal sangat kan, member ajak makan tolak rezeki, padan muka kami,,, huhu... bila da lapar secara otometik jek aku teringat dengan voucher makanan yang aku da beli aritu,,, errmm,,, ape lagi,, menuju ke destinasi terus la,, Jusco Taman U... yyuuuhhuuuu ~

nampak flyer gambar makanan aku da geram,,, 

ok,, da sampai,, set burger + air berharga RM15.90 untuk 2 set,, murah kan...
terkeluar-kuar sekali ayam nyer... hihi

montok nyer daging ayam itu,,, yummyyyy

sedap,,, sayang nak abiskan...hihi


upah sebab tolong angkat kotak masuk kete yek,,, :-)

lepas tu kitorang order eskrim... singgit je 1 cawan... 

sang isteri nak bayo eskrim,,, 

da abis makan kat Rasamas tu, tetiba pulak MRK kata dia lapo lagi,, aaiittt...? burger tadi tu sikit punyer banyak bole lapo lagi,, MRK kata dia lapo nasik pulak,, ayo yo yo,, thambi,,, itu macam ka... haa,, yok la kita makan nasi pulak kat Arena JJ ni... aku tak la makan sekali,, kenyang ok... bbrruuppp,, alhamdulillah ~

nah,,, makan la nasi goreng kampung + air kotak soya yek,,, 

da da ~~

2 ulasan:

lizz berkata...

tak pernah try lagii...ermm nanti boleh la pi makan ni....

lieyalatif berkata...

Wow menarik laa tgk burger die! Boleh cube ni selalu order set ayam yg ade spegeti tu ....

Sebijik mcm hasben lieya la ni...still cari nasik...tekak melayu asli katernyeeeee hahahah

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...