Khamis, 25 April 2013

.:: hari ahad makan pizza ::.

ahad lepas kat jb cuaca sejuk,,, hujan renyai² jek,,, syok jek tido berdua²an sambil tengok tv citer jalan² cari makan... syok kan,,, aah, time tu perut memasing memang tengah lapo... mula la dok pikir nak makan ape, kat mana,, nak masak memang aku malas nak pegang air kat sinki dapur tu,, sejuuuukkkk,, hihihi

tup ! teringat ade voucher makan yang aku tak abis redeem lagi... tasconi pizza kat depan Aeon Bukit Indah... dengan segera MRK suro bersiap,, tak yah mandi bole tak,,,? manyak cantik muka adik maniss,,, pegi mandi dulu maaaa,,, nti semua olang lali loooorrrr bau u punyer badann... haiya tokey gelap sudah malah la,,, haiyooo,,, kena mandi dulu maaaa... hahahaha

 hantu pak limat tengah tunggu pizza,, hahaha

 ni isteri dia,, hahahaha

 voucher ni tak de air,, so kami order oren jus dengan kokakola,, uuu la la la la....

 reg BBQ ciken

 yummy

 lasagna

 pergghh,, bercis sungguh,,, sangat sedappppp,, dap dap dap

 makan, makan

tak abis, so tapau 2 pcs pizza tu...

ok,, tu jek aktiviti kitorg ahad lepas... balik makan piza ni memasing carik bantal sambung tido,,, zzzzzz

da da ~~

1 ulasan:

lieyalatif berkata...

Alamak due blog lieya tgk post pasal pizza nih....terus teliur hah...dah lame x mkn pizza hut nih....slalu dominos je hah....

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...