Isnin, 8 April 2013

.:: Happy Birthday Sayang ::.


tiada ucapan yang istimewa di hari jadi suami selain dari ucapan selamat hari lahir sayang,, semoga panjang umur, murah rezeki dan sentiasa sihat di samping saya dan keluarga... semoga ape yang awak hajat kan akan menjadi kenyataan... saya sayang awk semalam, arini, esok dan selama-lamanyer..

romantika sikit arini yek kata aku,, haha,, **bajet astro nak amik ke kisah cinta aku dengan MRK,, harapan jek**... arini besday MRK,, sesungguh nya aku hampir terlupe... walaupun aku da da set da kat tab, kat hp semua tapi malam tadi kami tido terbongkang kepenatan,, sabtu ahad rewang untuk majlis berundur sepupu... jadi, bangun tido pepagi tadi ala baru aku wish kat MRK... sori sayang ~~~~

kitorang tak sempat nak celebrate sebab MRK balik lambat,, celebrate kat uma jek...ade takde aku da masak kan nasi ayam untuk MRK,,, feveret dia tu,,, hihi


setiap kali besday MRK kompom aku bingung pasal hadiah, dia tak mintak pun, cuma aku saje nak bagi... orang lelaki kan simple jek kan.. org pompuan yang kadang lebih,, kekeke.. tak pe la, hadiah tu nanti² la bole beli dan bagi yek sayang,,, cium awak banyak kali,, muuahhhh !!!

da da ~~

1 ulasan:

lieyalatif berkata...

Selamat hari lahir buat ur hubby....moga dimurahkan rezeki dan bahagia selalu...in sha Allah...

Betul tu, bab adiah mmg penin pale kan...ish tp menu atas meja tu nampak sedap...berkeriau perut lieya hehehehe

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...