Selasa, 30 April 2013

.:: aku seorang pengundi pos ::.

ceh, tajuk entry macam nak buat karangan peksa SPM yang 360 patah perkataan tu kan... hihihi,,, aku baca pun macam nak tergelak,, kekeke.. kali ni aku nak share caner rupe nyer undi pos tu,, meh aku citer yek... 

bebeno nyer ari sabtu lepas patut nyer da siap memangkah tapi aku tak pi amik surat daftar kat pejabat pos larkin sana tu ha.... jadi nyer, semalam aku mintak keizinan dari bos setengah hari,, nak pi memangkah la.. gigih uolsss,, aku pangkah dalam kete jek,,, kekeke

  1. oleh sebab uma tak de orang, posmen tingkat kan surat cinta... yang bertanda undi pos... terkejut mak masa memula tengok, dan dan jek terus nak pegi amik surat sedangkan masa tu hari da malam,, hahaha..
  2. dapat je surat terus bukak dengan gopoh,, gambar no. 2 dan no. 3, itu la isi yang ada dalam surat daftar tu... 
  3. nampak tak ade lambang ape kat kertas undi tu,,, hihihi
  4. da siap memangkah **5 minit gak dok fikir nak pangkah mana** masuk kan dalam sampul ikut warne dan kawasan... surat putih tu kena sign aku dan saksi,, sape saksi aku? orang pejabat pos la,, dia pun rela hati jek nak jadi saksi... hihihi
  5. kertas undi da masuk dalam sampul, surat putih da sign dengan sign saksi sekali, so masuk kan semua yang berkaitan dalam sampul merah dan putih itu... da siap tu aku terus bagi kat orang pejabat pos,, dia kata dah,,, oooo,, siap da,,, ok bye,,, hahaha
1 lagi perkara baru aku belajar semalam,,, menarik jugak,, dan dapat jugak share kat kengkawan semua,,, ari ahad nanti ni lagi 1 perkara baru aku akan belajar,,, jaga orang nak undi,,, mak aku kat kampung pun dok buat keje macam aku ni,, caya la mak,, hihihi,,, kak Nor, ketua tempat mengundi aku tu da ngajak kemas tempat mengundi kat sek keb khir johari, kg melayu majidee ari sabtu ni,,, sebagai persediaan untuk ari ahad nanti... tetiba nebezzzz,, kui3x...

ape pun aku sangat berharap undi aku tu sampai tepat pada masa nye dan di ambil kira oleh sesape yang berkenaan... lepas da tanggungjawab aku sebagai pengundi,, anda bila lagi,,,, ?? hihihi.. ooppss, lagi 1 jangan buat undi rosak tau,, sayang korang,,, 


da da ~ ~


p/s ringtone hp i lagu jom kita mengundi yang tomok nyanyi tu tau !!! hahaha


Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...