Selasa, 23 April 2013

.:: Adi Dah Kawin... ::.


adi ni kira bff MRK la,, ye ke???? erkk,,, hahaha... diorang kawan sejak sekolah lagi,,, dulu bertiga tapi seorang da menghadap Illahi yang Maha Esa,,, oh,, tetiba aku sedey teringatkan arwah Toyol... 

yang kitorang pegi majlis belah pompuan,,, ari sabtu 6.4.2013 kat dewan Azalea,, belah lelaki esok nyer,, bajet nak pegi belah lelaki tapi kebetulan sama lak dengan wedding sepupu aku kat 5 kedai tu,, so, aku dengan MRK bagi2 la.. 

tak mo cakap banyak la kan,, jom la layan gambar yang aku amik yang tak seberapa hebat dengan photographers pengantin tu kan,, hahahaha

MRK dengan Jawa... tengah tunggu perantin bersiap,, 

oo,, pengantin bersongket biru

bikers da ready 

highway pun ade tol, ni kan pulak nak sanding,, ye tak? hahaha

singgahsana mereka

pengapit pengantin lelaki tu buat ape? korek bijih ke? hahaha


semoga korang berbahagia hingga ke akhir hayat,,

 wif kengkawan kami semua

dua2 syomel,,, hihihi

ok, untuk pengantin, Selamat Pengantin Baru, semoga kekal hingga ke akhir hayat,, sabarlah dengan segala dugaan dalam berumahtangga... lagi 1,, kitorang memember semua da lama tak lepak dengan ko -- Adi... 

da da ~~


Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...