Sabtu, 16 Mac 2013

.:: Muhasabah Diri ::.

sekarang opis aku ni ligat buat program nilai-nilai murni setiap kali hari jumaat,, bagus jugak, selain dapat ilmu dari ape yang penceramah sampaikan, dapat jugak jumpa kengkawan sekerja dari wisma tu,,, selain tu dapat gak tambah masa kursus.. ye la 7 hari setahun kena kursus,, bukan semudah yang disangka ok,,, hikhikhik.. minggu ni nasib baik dapat join sebab da 2 minggu team aku outstation kat nusajaya tu... 

tajuk ceramah kali ni Barisan Manusia Menuju Ke Akhirat.. penceramah dari Tuan Hj. Ustaz Hanafi Bin Abd Rahman, Penolong Pengarah Bahasa Arab, Sektor Pendidikan Islam, Jabatan Pelajaran Negeri Johor... aku tak dan nak snap gambar penceramah tu sebab khusyuk giler dengar,,, tak sedo pun 2 jam berlalu,, seronok walaupun tak banyak jelak jenaka yang dia selitkan...  

cuma aku nak kongsi dengan korang semua,, sedikit nota yang sempat aku salin masa ceramah ari jumaat lepas,, ia cukup menginsafkan aku,,, cukup memberi kesedaran,, cukup memberi kesan,,, oh Tuhan,, aku adalah hamba Mu yang banyak melakukan khilaf,,, subhanaAllah ~

Ya Allah, Ya Tuhan ku,
Sesungguhnya Engkau Yang Maha Pengasih Lagi Maha Pengampun,,, Amin



da da ~~


Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...