Isnin, 25 Mac 2013

.:: Kenduri Kawin Di Hujung Minggu ::.

cuti sekolah datang lagi,, yeaahh, jalan nak pegi keje clear,,, ooo rupe nya, jalan jem kat JB ni sebab mak bapak pegi anto anak² sekolah,,, pergghh,, nek kete lagi, anto sampai depan gate sekolah, kalau bole depan pintu kelas,, hahaha,, aku dulu,, mau jalan kaki setengah jam ok dari rumah ke sekolah,,, alhamdulillah, jadi orang pun sekarang,, nggeee.. **tetiba teringat zaman dulu**

balik pada tajuk entry,, sabtu lepas 23.3.2013,, kawan baik aku da kawin,, ,,, cik jun, eh salah puan jun da,,, tahniah,, sampai gak seru korang kan,, selamat menjalani kehidupan berumahtangga ok,,, 

aku datang lambat sikit aritu,, masa tunang dulu pun aku lambat gak,, sori dear,,tak sengaja,,, lambat tu sebab tunggu mak yang sangkut jem kat johor jaya kata nyer,, sampai je uma jun, dia da siap sanding dan nak tukar baju untuk potong kek,,, ok, kami makan dulu la, 

tengah dok sedap² makan, tetiba hujan turun dengan lebat nyer,,, tak dapat la nak bergambar sakan dengan pengantin,, huhu

ni masa pengantin dalam bilik tengah salin, aku redah jek,, belum nak projek kan korang,, hahaha

hari ahad pulak, aku dengan MRK ke Dewan Raya Jalan Undan dulu, jiran tetangga kawin kan anak,, 


pastu ikut mak abah pulak, jemputan kawan lama abah kata nyer, kawan sekolah,, majlis kat Bangunan Tabung Haji, Tingkat 7,, saje ikut,, nak tengok gak caner majlis dalam bangunan tabung haji ni,, hihi,, 


cik rahmat dengan cik siti

cik erin dengan cik apiz,,,

da pegi kenduri kompom la kan makan nasi minyak,, aku pun lupa yang aku ni kalau makan nasi minyak esok nyer mesti ceri beri, **bole lupe pulak eak,, hahaha** betul.. amik ko,, kol 430 pagi tadi aku 3x da punch kad masuk toilet,, ni kat pejabat pun lagi 3x,, aaddeehhh.. petang ni ada exit conference pulak,, da tu aku pencatat minit pulak,, memang cari nahas ni,,, kalau aku boss kompom aku batal kan meeting tu,,, hhhaaaaaaa

da da ~~


5 ulasan:

lizz berkata...

dah ok ker ceri beri tu hehe...

Faiza Erina Rahmat berkata...

lizz - ok da,,, hihi

thanks eak follow kita n komen,, nti kita follow n komen post awak ok,, kat opis ni tak bukak blog awak,, hihi

Beb Samsudin berkata...

hi kak erin, jemputlah datang majlis kahwin adik saya kat dewan perlindungan wanita kat jalan camar 4, 4 mei 2013 (sabtu) ni..

tahniah pada kak jun. dia still keja kat perdana marketways lagi ke?

saya sebenarnya rajin view blog akak tau..yg komen2 silent tu saya lah..saya suka ah baca tang majlis kawen adik akak tu..leh jadi rujukan..hehe

pastu suka akak cite jjcm kat jb..saya asal balik jb je xtau nak makan kat mana selain makan abc kat wisma tu..kalo ada info share2 lagi k..


tata

Beby PPD
(ur junior)

bebybeb.blogspot.com

:)

Faiza Erina Rahmat berkata...

hai beby,,, insyaAllah klu takde aral akak pegi wedd adik beby tu nanti,,

kak jun masih keje lagi dgn PM,, dgr² smpi hujung tahun ni jek, pastu dia ikut suami dok pahang..

nway, thanks coz jenguk² kat blog nan hado ni,, akak mmg suke makan, so byk la entry pasal makan,, insyaAllah nti akak share tmpt makn best kt JB ni,,

akak pun selalu g blog beby nak komen tp tak bole,,,knp yek? apepun suke tgk beby da kurus... hihihi,, good luck k ~

ok,, keep in touch dear ~

lieyalatif berkata...

Ooo faiza x tahan nasi minyak ye...pelik gak tu...sebab ape yek...tp syok gak leh mkn byk2 tanpa risau sbb lepas tu sure keluar balik hehehehh.....

Amboiii kalo projek masuk mmg kene seligi laaa dgn panten hahahahaah

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...