Isnin, 18 Mac 2013

.:: Jiran Tetanggaku ::.


uuuiii,, penat sungguh ari sabtu lepas... kemas uma all out punyer,,, atas bawah sapu pakej mop lagi,, nasib baik da baso baju jumaat malam semalam,,, kalau di amalkan selalu kompom aku kurus,, hahaha

minggu ni jiran depan uma aku ada buat majlis kawin anak dia,, so secara tak langsung aku ni di jemput la untuk memeriahkan majlis,, sabtu malam ada yaasin dan tahlil untuk orang lelaki,, lepas tu baru majlis berinai... ahad nyer baru majlis beso,, tapi tak buat kat uma,, buat kat dewan Undan,,,

aku janji la dengan jiran tetangga aku yang suke bebeno ketawa kekek-kekek,, borak, ketawa, borak, ngumpat,, eehhh,, ketawa... nak kata rewang, tak de pulak nak potong bawang ke ape,, so petang tu dok melepak jek,, malam baru ada acara,,, makan-makan,, hahaha

MRK dengan geng dia, aku dengan geng aku,, jom tengok kitorang posing,,, 

.

.

.

.

.

.

.


V


persidangan meja bulat berwarne hijau,,

free style kata nyer...


MRK bersidang di meja bulat...

kat meja da selesai,, sambung kat uma Pak Jalil pulak,,, 


 selamat pengantin baru untuk anak jiran ku,, semoga kekal hingga ke akhir hayat,, amin ~~

da da ~~





Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...