Khamis, 14 Februari 2013

.:: sakit gigi di hari kekasih ::.

tak semena mena arini aku dapat mc,,, hahaha,,, bukan buat babak sedih depan doktor ok,, i memang sakit,, sakit gigi,, geraham bungso nak tumbuh lagi,, tahun lepas belah kiri tahun ni belah kiri lagi,,, tempat yang sama.... aaddeeehhhhh,, sakittttttttt.... masa doktor peksa tu dia ada cakap gigi aku tumbuh tak senget,, kalau senget kena cabut... tapi kalau tak nak sakit baik dicabut,,, haaaa,, cabut??? tak nak aku,,, lagi la nak kena bius bagai,,, tak pe la,, aku rela telan ubat tahan sakit je la,, tapi doktor cakap lagi,, nanti bila2 akan sakit lagi, so datang lagi amik ubat lagi,,, ternyata sakit tu datang lagi setelah 8 bulan aku sakit dulu,,,

ape kes da tua bangka macam ni baru nak tumbuh gigi,,, haiii,,, nampak sangat yang jiwa i ni muda belia kan,, huhuhu... korang yang pernah merasai sakit nak tumbuh gigi bungso ni mesti mintak ampun kalau bole tak nak kena lagi kan,,, nak bukak mulut sakit, kompom2 cuti gosok gigi la kan,, hahaha,, nak telan air liur sakit,, mesti ngeces je,, meleleh air liur,,, makan? mesti kena makan,, tapi bubur je la,, masuk mulut telan, masuk telan,, kejap je kenyang, nati lapo balik... da tu sakit nya menangkap ke kepala pulak,, adeehhh,, lepas makan ubat, kompom i tidur,, nampak sangat ubat tu dadah kan,, ooppsssss

pesan doktor - sila abiskan antibiotik itu....

kebetulan nyer, minggu ni aku jaga kunci pejabat,, kena la aku ke pejabat dulu bukak pintu lepas tu baru aku ke hospital jalan mamoodiah,, terus menuju ke klinik pergigian,, niat nak mintak ubat tahan sakit je,, tapi aku terlepas cakap pulak mintak mc,, memula doktor tak bagi, tapi aku cakap la tak leh buat keje sakit kepala nanti da makan ubat mesti nak tido,, makan gaji buta la saya arini kalau keje,, terus dapat mc,,, hihihihi...

tengah dok belek2 ubat tetiba terpandang tarikh,, 14.2.2013,, ehh, valentine day rupa nyer arini,,, tak perasan.. ye la sejak2 da tak de pakwe ni mana lagi ingat valentine ke ape ke,, MRK pun bukan layan sangat celebrate2 bagai,,, aku yang kena marah nanti ada la,, haaa,,, sempena ari kamis ni,, dan kebetulan nyer valentine day ni MRK kena jaga isteri yang sakit gigi,,, hahahaha,, padan muka... walaupun aku sakit tapi masak tetap masak...

da da ~~


**malam ni Trilogi Cinta 2 last,, tak bole tak tengok,,,


Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...