Isnin, 19 November 2012

.:: Tenang Sangat | Zikir Terapi Hafiz Hamidun ::.


sorotan dari tengok propaganza semalam kat astro,, cerita pasal Zikir Terapi Hafiz Hamidun tu,,, wahhh,, dari ape yang di laporkan zikir tu nampak memberi kesan dan menyentuh jiwa,,, tak pernah dengar pun kat radio,, kata nya ada yang sampai menitiskan air mata,, nak kena dengar ni,, mesti best,,, cakap pasal menitiskan air mata ni semalam malam aku tengok Masterchef - Ammar terkeluar pun aku nangis,, iiisshhh,, membazir air mata, baik menangis bila dengar zikir kan,, huhu

aku pun google la zikir terapi, nah ko keluar mp3 dia,, dengan laju nya aku pun mendonlod,, bukan tak nak beli CD dia tapi klik donlod lagi cepat,, hihi..aku tau harga CD tu tak mahal RM19.90 jek... bila donlod ni bukan 1 zikir je aku dapat,, tapi 11 zikir,, kira full album la aku dapat,, senyum lebarrrrrr....

Antara zikirnya ialah :

1.Astaghfirullah - 3:33 min
2. Lailaha Ilalallah - 3:33 min
3. Subhanallah - 3:30 min
4. Taubat Nasuha - 3:20 min
5. Hasbi Rabbi - 2:55 min
6. La Hawla Wa La - 4:36 min
7. Alhamdulillah - 3:28 min
8. Ya Zaljala - 3:54 min
9. Ya Latif - 3:16 min
10. Allah - 3:37 min
11. Lawkana Bainana - 3:11 min

jadi, 1 hari ni aku dengar berkali-kali zikir terapi ni,, tenang, sayu, syahdu... tak de 1 pun zikir yan aku tak suke,, semua suka... sampai kan tak perasan jam da pukul 2 ptg... leka dengar sambil buat keje,, rasa nya sesuai sangat la dengan keadaan aku sekarang yang nak muhasabah diri,,, 

***last but not least - orang yang nama Hafiz ni suara nya memang merdu... eh eh eh.. kekeke


da da ~~

Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...