Isnin, 15 Oktober 2012

.:: Tuan, Cuti Yek,,, 1 Hari Jek ::.

oleh kerana kepenatan dengan aktiviti tanpa henti di hari minggu,, aku dengan rasa rendah diri minta excuse cuti masak bekal MRK... tak larat yang amat sebab tido kol 3 pagi,,, ho ho ho ~~ bersalah sangat rasa sebab tak masak,, aku tau MRK tak kisah tapi, syok jugak..hihi

tapi aku tau MRK mesti lapo,,, so, lepas punch card, bukak komputer kuar balik pegi makan dengan MRK,, wah,, best,, dapat aku makan roti tisu,,, lama da teringin nak makan,,, roti tisu..? ape lagi, mamak la,, sebelah Hotel Citrus jek...
posing pulak mamat baju pink tu,, lentok gitu kepala dia,, iissshhh

 teh O suam & kopi O
 roti kosong 2,, MRK punyer

 nape tak bentuk kon,,?

ermm,, jom makan..

tengah syok² kitorang menikmati sarapan dengan rasa kasih sayang,, tetiba ada 1 mamat ni marah waiter restoran ni,, sebab waiter tu salah anto air... lepas tu nak cakap jerit² biar 1 JB tau yang dia tengah marah,,, iiisshhh,, potong mood betul la aku nak makan roti tisu yang tak berapa nak tisu sangat tu... bajet macam gangster jek,,, 

eeeaaa mat,, MRK aku lagi gangster ok,, tengok parut kat tangan tu,, sekali dengan rambut,, ko hadoooo..? hahahaha

da da ~~


Tiada ulasan:

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...