Jumaat, 12 Oktober 2012

.:: Makan Petang @ Secret Recipe ::.


Secret Recipe sekarang ni memang menjadi kegemaran MRK... kalau bole setiap minggu nak makan kat SR.. ntah ape mimpi ntah.. MRK kata makanan SR sedap,, lagi² cheese kek nya,, amboi, amboi, amboi... tang yang cheese la kamu suke yek.. memang perut kamu tu bercheese cheese la jawap nyer...

oleh kerana sekarang ni MRK tengah diet tak makan nasi, menu utama pilihan nya adalah spagetti.. aku pun amik peluang gak la ikut sekali berdiet,,, pun tak makan nasi jugak.. ** rindu kat nasik,, hukhuk **


 kuey tiaw tom yam,, sedap..

 spagetti ape ntah nama nyer.. pun sedap jugak

 jom r makan...

ala,, asik main tab jek..

bagus jugak da makan kat SR ni, tak yah aku nak kemas dapur aku yang memang kemas tu, huhu..

da da ~~


1 ulasan:

Norliza Osman berkata...

br plan nak g....tgk mcm sedap jer

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...