Khamis, 4 Oktober 2012

.:: Jamuan Hari Raya 2012 & Majlis Persaraan ::.


2 acara tapi digabung jadi 1,, jimat kos lorr,, hikhik... kejadian berlaku di Hotel Grand Blue Wave, Johor Bahru,, tarikh nyer 11 September 2012 yang lalu... sebagai AJK aku kena sampai awal untuk preparation.. konon ~~ huhu

setelah pembahagian tugas diberi, maka majlis pun berjalan,,bohong la kalau tak de cacat cela kan,,, ape pun pejam mata pekak kan telinga dan makan sampai lebam,, hahahaha

malas la nak citer panjang,, jom tengok gambar ~~




penyambut tetamu,, sape sign dapat door gift

 untuk sape yang hadir saje !!!

 kehadiran kengkawan semua,,

sign jangan tak sign

 tetamu VVIP, Dato' Mus dan boss, En Wahab


 emcee majlis,,ejal n yana.. thank uolssss

 acara pun bermula,, ucapan dari boss

yang dirai.. Hj Latib

37 tahun berkhidmat,, lama tuuuueee


  it's makan time



 pencuci gigi mulut






jom makan

baik punyer cover tudung,, hakhak.. mahal oooo tudung tu,,,

amboi awak,,, di apit nampak,, 

gambar kenangan bersama Hj Latib



jom minum pulak,, 

mati² aku ingat Faridah ni bawah aku,, rupe nya atas aku da,,, sowiiii,,,,


dok depan kompom nampak,, hahaha

 suke tengok gambar ni,, ciut jek Pn Zai


seksyen Jabatan 2

 umur area² 30-an,, aku baru 29 thn,,

yang ni baru betul,, umur 20-an..

tingkat 19 punyer olang loorrrr

AJK KSAJ seisi 2011/2012
  
candid !!!

da siap makan dan buat sepah kat hotel tu,, ape lagi bayo la... hihihi

ape pun terima kasih pada semua kengkawan yang datang, kalau bukan kita yang support aktiviti kelab sape lagi kan... insyaAllah, tahun kita jamuan lagi,,, lalalalala

keesokkan hari, datang opis tetiba da sampul surat nama saya,, ehh ape ni...???

 nampak macam tak spesial,,

ooo,, brooch,,, setiausaha kelab bagi,, sebagai tanda terima kasih agak nya... nway, thanks kak Shereen ~~

da da ~~

4 ulasan:

Pupel Liyana berkata...

kak!! mana gambar kita!!!!!! hahahaha.

faiza erina berkata...

pupel liyana - gambo awak tak de,, tak de, tak de... awak da kena buang negeri ~~ ngeeee

Tanpa Nama berkata...

erin..awok da tembam bam bam..senang hati lettew..

faiza erina berkata...

aku mmg tembam,, senang hati ke susah hati ke tetap tembam,, hahaha

~~ Kau milikku jua ~~

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...